تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۰۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: باعث افتخار ایران می‌شویم
به باور کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گذر از مرحله سخت مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ ملی‌پوشان کشورمان را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ آبدیده می‌کند.
جواد نکونام معتقد است تیم ملی ایران هر چند در گروه اف با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌هرزگوین همگروه است و کمبود دیدارهای آماده‌سازی نیز به چشم می‌خورد اما گذر از مرحله مقدماتی که توام با پیکارهای سخت با حریفان هم‌قاره‌ای بود، باعث می‌شود که تیم ملی با روحیه وارد عرصه رقابت جام جهانی شود.
 
ستاره با تجربه ایران در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس گفت: داشتن مربی بزرگ مثل کارلوس کی‌روش به ما اعتمادبه‌نفس و روحیه می‌بخشد. تیم ملی از رقابت‌های فشرده و سخت در مرحله مقدماتی توانست به پیکارهای نهایی در برزیل صعود کند. اکنون فقط روی آماده‌سازی بهتر در جام جهانی تمرکز می‌کنیم.
 
وی افزود: می‌دانیم که این کاری سهل و آسان نخواهد بود اما می‌دانیم که به قدر کافی خوب هستیم که باعث غرور و افتخارآفرینی کشورمان شویم.
 
در کنار جواد نکونام، اعضای دیگر تیم ملی نیز نقطه نظری مشابه او دارند. آندو تیموریان می‌گوید: وقتی ما به سمت برزیل حرکت کنیم، می‌دانیم که کل کشور ما را حمایت خواهند کرد که همین مساله باعث آمادگی و حضوری بهتر در جام جهانی می‌شود. این دقیقا چیزی است ما به دقت انجامش می‌دهیم. مطمئنا هر آنچه را که بتوانیم انجام می‌دهیم که موفق شویم.
 
به اعتقاد آسوشیتدپرس در کنار نکونام، ستاره‌هایی مثل رضا قوچان نژاد که در تیم چارلتون انگلیس بازی می‌کند، در کنار مسعود شجاعی که برای تیم لاس پالماس اسپانیا توپ می‌زند، همچنین دنیل داوری،‌ دروازه‌بان اینتراخت برانشوایگ و  اشکان دژاگه که بازیکن تیم فولام انگلیس است، 5 ستاره‌ای هستند که احتمال درخشیدن در جام جهانی دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار