تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۵۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات اجرایی کارخانه قند دزفول بزودی
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه قند دزفول در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: پیگیری لازم برای سرمایه گذاری و آغاز عملیات اجرایی کارخانه قند صورت گرفته است.

عباس پاپی زاده روز شنبه افزود:این کارخانه به عنوان کارخانه ای جدید در تولید قند در محدوده جغرافیایی شهرستان دزفول احداث می شود.

وی از تمایل بخش خصوصی برای مشارکت و سرمایه گذاری در احداث این کارخانه خبر داد و اظهار کرد:در این راستا با سرمایه گذاران بخش خصوصی و غیر خصوصی مذاکره شده و موافقت های اولیه صورت گرفته است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی کارخانه قند دزفول باشیم.

وی خاطر نشان کرد:این کارخانه هیچگونه ارتباطی با کارخانه قند سابق واقع در جاده دزفول - شوش نداشته و کارخانه مذکور در محدوده جغرافیایی شهرستان دزفول احداث و راه اندازی می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ، راه اندازی کارخانه قند دزفول را گامی در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دانست و گفت:شهرستان دزفول با وجود پتانسیل بالا در بخش کشاورزی ، ظرفیت لازم برای احداث این کارخانه را دارد.

تقویت بخش صنعت و حمایت از واحدهای تولیدی و نیز راه اندازی کارخانجات تولیدی از نیازهای جدی منطقه شمال خوزستان برای ایجاد فرصت های شغلی جدید و رونق اقتصادی این منطقه است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار