تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۶۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبير كميته ملي‌ المپيك:
دوپينگ فرنگی كاران خودسرانه بود
دبير كميته ملي‌ المپيك گفت: باتوجه به بودجه‌اي كه براي حضور تيم‌هاي ملي در رقابت‌هاي المپيك در نظر گرفته‌ شده است برنامه‌هاي خاصي را در نظر گرفته‌ايم و فدراسيون‌هاي مختلف براي حضور در المپيك 2012 لندن به طور اساسي كار خود را شروع كرده‌اند.

به گزارش خوزنیوز، بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ايسنا اظهارداشت:‌ كارهاي مقدماتي براي حضور تيم‌ها در المپيك 2012 لندن به طور كامل صورت گرفته است و هيچ‌ مشكلي درخصوص اعزام تيم‌ها وجود ندارد.

وي بيان‌كرد: خوشبختانه تمام تيم‌ها براي حضور در بازي‌هاي المپيك 2012 لندن مشغول فعاليت جهت گرفتن سهميه ورودي هستند و كشتي‌ آزاد و فرنگي سهميه لازم را كسب كرده‌اند. همچنين دو و ميداني و وزنه‌برداري روند بسيار خوبي را براي حضور در رقابت‌هاي المپيك طي كرده‌اند.

دبير كميته ملي المپيك يادآورشد: تيراندازي، قايقراني، دوچرخه‌سواري و ساير رشته‌ها به طور جدي در حال تمرين هستند. اميدواريم بتوانيم در رشته‌هاي مدنظرمان به طور كامل سهميه كسب كنيم و در المپيك 2012 لندن شاهد موفقيت ورزشكاران در تمام ميادين ورزشي باشيم.



وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا كميته ملي المپيك بر عملكرد و اردوهاي تيم‌هاي مختلف نظارت دارد؟ گفت: ناظراني داريم كه مرتب بر تمرين و اردوهاي مختلف‌هاي تيم‌هاي ملي نظارت مي‌كنند. همچنين مقرر شده است كه در هر فدراسيون يك نفر مسوليت نظارت بر تمرين و اردوهاي مدنظر همان رشته ورزشي را بر عهده داشته باشد. خوشبختانه تاكنون نظارت خوبي بر عملكرد تيم‌هاي مختلف ورزشي صورت گرفته است.
افشارزاده درباره دوپينگ دو تن از قهرمانان كشتي‌ فرنگي كشور كه شانس بسياري براي كسب مدال در المپيك را داشتند، گفت: از اين اتفاق بسيار متاسف شدم چرا كه ما در كشتي ‌فرنگي علاوه بر اين‌كه بسيار قوي هستيم، بزرگترين مربي دنيا را هم داريم.

 وي ادامه‌داد: ‌هر چند كه از اين اتفاق بسيار ناراحت هستم ولي به دليل اين‌كه آقاي بنا توانايي بسيار بالايي دارد اميدوارم كه جاي اين دو نفر را به نحو خوبي پر كند و بتواند تيم را به صورت كامل براي المپيك لندن آماده كند.
دبير كميته ملي المپيك افزود: متاسفانه ورزشكاران خودسرانه اين كار را انجام دادند و ما از اين موضوع اطلاعي نداشتيم. از فدراسيون‌ها انتظار داريم كه نظارت بيشتري روي تيم‌هاي خود داشته باشند تا همانند اين جرياني كه 375 روز مانده به بازي‌ها صورت گرفته، نباشيم.
وي در پاسخ به اين پرسش كه عملكرد تيم‌هاي ملي را در المپيك 2012 لندن چه‌طور برآورد مي‌كنيد؟ گفت: باتوجه به شناختي كه از تيم‌هاي ملي حال حاضر كشور داريم اين قول را مي‌دهم كه بهتر از عملكرد دوره‌هاي قبل باشد.
:
:
:
آخرین اخبار