تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۰۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام (ره) خبر داد:
گلمرادی شهردار بندر امام شد
با بررسی شرایط موجود در بندر امام و همچنین بررسی توانمندی‌ها و کارآیی سه گزینه مد نظر، در نهایت علی گلمرادی شهردار سابق ماهشهر با هفت رأی موافق از بین دو گزینه دیگر به عنوان شهردار بندر امام انتخاب شد
به گزارش خوزنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام (ره) ساعاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنامه ماهشهر اظهار داشت: با توجه به نیاز شهر به وجود شهردار و همچنین مشکلات عدیده شهر لازم بود که جلسه انتخاب شهردار هر چه سریع‌تر انجام شود.

حجت‌الاسلام محسن فروغی افزود: مدت کوتاه باقیمانده از عمر شورا نیز سبب شد تا در برگزاری این جلسه و انتخاب شهردار جدید تعجیل بیشتری کنیم.

وی تصریح کرد: بر این اساس امروز جلسه‌ای با حضور تمام اعضای شورای شهر تشکیل شد و گزینه‌های مورد نظر برای تصدی شهرداری بندر امام مورد بررسی نهایی قرار گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام ادامه داد: با بررسی شرایط موجود در بندر امام و همچنین بررسی توانمندی‌ها و کارآیی سه گزینه مد نظر، در نهایت علی گلمرادی شهردار سابق ماهشهر با هفت رأی موافق از بین دو گزینه دیگر به عنوان شهردار بندر امام انتخاب شد.

فروغی خاطرنشان کرد: معیارهایی که برای انتخاب شهردار داشتیم علاوه بر داشتن شرایط قانونی، داشتن روحیه خدمت‌گزاری و آشنایی کامل با منطقه و شرایط موجود آن بود که این شرایط در شهردار منتخب دیده شد.

وی افزود: امیدواریم که شهردار جدید در مدت کوتاه باقیمانده از عمر شورای شهر بتواند رضایت از دست رفته مردم و مسئولان را مجدداً به دست بیاورد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام تأکید کرد: انتظار داریم به جای جو سابق تهدید و تطمیع و تکبر و تقابل با شورا، فضای تشویق و تکریم و تواضع و تعامل با شورا جایگزین شود و شهردار منتخب با روحیه تازه، با نشاط و روحیه خدمت‌گزاری بتواند عملکرد ضعیف شهردار قبلی را جبران کند.

فروغی بیان داشت: البته در این راستا هفت رأی نیز پشتوانه بسیار خوبی برای شهردار جدید است و می‌تواند او را در پیشبرد اهداف مد نظر شورا به خوبی یاری کند.

وی در ادامه با بیان اینکه با انتخاب شهردار جدید و ایجاد همدلی لازم بین مسئولان شهر، مسئله شهرستان شدن بندر امام نیز به سرانجام خواهد رسید گفت: شهر بندر امام (ره) به دلیل مهاجرپذیر بودن و رشد بی‌رویه و غیر طبیعی جمعیت آن، بدون رشد امکانات زیربنایی با مشکلات و معضلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام تاکید کرد: امکانات و اعتبارات بندر امام به دلیل بخش بودن آن محدود است و از داشتن تعداد زیادی از مراکز و ادارات محروم و امکانات و پرسنل ادارات و نهادهای موجود در این بخش همچون نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی پاسخگوی نیازهای موجود نیست.

فروغی ادامه داد: با شهرستان شدن این بخش، بسیاری از مشکلات آن حل می‌شود و همه به این مسئله اذعان دارند، اما حدود یک سال است که با پیگیری مردم و مسئولان بندر امام و توجه ویژه رئیس جمهور، دستور شهرستان شدن این شهر صادر شده ولی متاسفانه تاکنون در این ارتباط اقدامی نشده است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه هیچ یک از مسئولان کشور، استان، شهرستان و شهر مخالف شهرستان شدن بندر امام(ره) نیستند اما باید مشخص شود چرا در این خصوص تعلل و کوتاهی و احیاناً کارشکنی صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام با بیان اینکه کارشکنی در تبدیل شدن بندر امام (ره) به شهرستان گناه و خیانتی نابخشودنی است، گفت: باید هرچه سریعتر دستور رئیس جمهور اجرایی شود تا گام موثری در بهبود وضعیت این شهر برداشته شود و کشور از شهری مناسب شأن نام امام (ره) برخوردار باشد.

فروغی در ادامه اظهار داشت: جا دارد از فرمانداری، بخشداری و دیگر مسئولانی که فضا را برای تحول در وضعیت موجود بندر امام فراهم کردند تشکر و قدردانی کنم، همچنین از رسانه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها و مطبوعات نیز که در این مدت به انتشار اخبار و مسائل موجود این شهر پرداختند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
منتظردیراوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
1
ازانتخاب شایسته جناب آقای گلمرادی بعنوان شهرداربندر امام خمینی(ره) خیلی خوشحال وخرسندم امیدوارم که خداوند موفقیت وعزت وسربلندی را جهت خدمت به این مردم شریف به ایشان عطا بفرماید (شاعروخادم اهل البیت منتظر دیراوی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
2
0
به اخلاص و درایت جناب آقای فروغی ایمان داریم .خدا قوت.
علی از بندرامام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
از تمامی کسانی که جناب مهندس آقای علی گلمراد را انتصاب کردند،صمیمانه تشکر و قدر دانی میکنم.
از طرف جمعی از خانواده های محترم شهرک شهید صدوقی
رضارضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
0
ما همه حامی شهردار زحمت کش بندرامام خمینی آقای علی گلمرادی هستیم
تورج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
0
0
گلمرادي دوست داريم واز شوراي جديد مي خوايم به سوگندي كه در حسينيه اكراد در خصوص پشتيباني از شهردار خوردند يادشون نره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
0
0
فقط گلمرررررررررررررادی
:
:
:
آخرین اخبار