تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۶۰۵۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان :
تشکیل 3کمیته در ستادهدفمندی‌یارانه در آبادان
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: در راستای اجرای مناسب و صحیح فاز دوم هدفمندی یارانه ها سه کمیته در ستاد هدفمندی یارانه ها آبادان تشکیل شد.

سید ولی اله موسوی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد هدفمندی یارانه های آبادان از کمیته خدمات بازرگانی (با دبیری اداره صنعت، معدن و تجارت)، صنایع(با دبیری اداره صنعت ، معدن و تجارت) و اطلاع رسانی (با دبیری صدا وسیما) به عنوان کمیته های یاد شده نام برد.

وی با اشاره به شروع عملی مرحله دوم هدفمندی یارانه ها از چند روز گذشته افزود: این مرحله با خود اظهاری اطلاعات خانوارها در سطح استان، شهرستان، بخش و روستاها در حال انجام است.

موسوی اظهار کرد: خوشبختانه به برنامه ریزی و تدابیر اتخاذ شده مشکلی در جهت ثبت نام وجود ندارد و این کار از طروق مختلف همچون ثبت نام از طریق کافی نت ها، اداره بهزیستی، کمیته امداد، پست و غیره انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه دبیری اداره امور مالیاتی شهرستان در اجرای این فاز از هدفمندی یارانه ها است تصریح کرد: تمامی دستگاه های مرتبط و عضو کمیته ها باید گزارشات خود را به طور روزانه به دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها یعنی اداره امورمالیاتی شهرستان ارسال کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان یادآور شد: هدف دولت از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها کمک به افراد نیازمند کشور و اختصاص بخشی از این یارانه ها در امور بهداشت و درمان، عمران و خدمات رفاهی و غیره است.

موسوی بر بهبود نحوه اجرای این طرح در شهرستان تاکید کرد و گفت: باید معضلات و مشکلات احتمالی اجرای این طرح بررسی و راهکارهای رفع آن به طور سریع ارائه و انجام شود.

وی از آمادگی اذهان عمومی در جهت شفاف سازی موضوع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به عنوان رسالت اصلی کمیته اطلاع رسانی نام برد و افزود: صدا و سیما با تهیه و پخش برنامه های مناسب و با دعوت از کارشناسان امر در جهت ایجاد امنیت و آرامش فکری مردم بکوشد.

موسوی اظهار کرد: خوشبختانه در زمان حاضر مشکلات ثبت نامی که در روزهای نخست وجود داشت به طور کامل رفع شده است، هزینه ثبت نام در کافی نت ها بین سه تا سه هزار و 500 تومان است.

وی تصریح کرد: اصل هدفمندی یارانه ها اصل نظام را در بردارد، دولت فعلی در صدد است تا با انجام کارهای کارشناسی شده این اصل را به طور کامل و تمام به اجرا درآورد.

موسوی ابراز امیدواری کرد تا در وضعیت کنونی و بلبشوی سیاسی جهان بتوانیم برای عزت و سربلندی نظام این اصل را به طورخوب و مناسبی به انجام برسانیم.

به گفته معاون فرمانداری آبادان، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" یکی از گزینه های اقتصادی و جراحی بزرگ اقتصادی است که با موفقیت و پیروزی ملت ایران و دولت به پایان می رسد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار