تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۶۰۵۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدالله کرمی: مسير سختي را طي كرديم
مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد تيمش برای رسیدن به قهرمانی مسیر سختي را طی کرده است.

عبدالله کرمی ضمن تبریک قهرمانی فولاد در لیگ برتر کشور به تمام مردم خوزستان اظهار کرد: خدا را شکر امسال توانستیم قهرمان شویم. ما برای رسیدن به قهرمانی یک مسیر سخت را طی کردیم.

وی ادامه داد: از مدیریت باشگاه، کادر فنی، بازیکنان، همه و همه با حمایت‌های‌شان باعث شدند تا ما بتوانیم با لطف خداوند امسال قهرمان شویم. خدا را شکر می کنم در سالی که بسیار سختی کشیدیم، توانستیم به قهرمانی برسیم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: همه عوامل دست به دست هم دادند تا هماهنگ شده در کنار حمایت تماشاگران، کارمان را انجام دهیم. هواداران فولاد در بازی گذشته مقابل استقلال پس از پایان بازی با وجود اینکه ما شکست خورده بودیم، در ورزشگاه ماندند و تیم را تشویق کردند که این همدلی بسیار به موفقیت ما کمک کرد.

کرمی در پاسخ به این سوال که شما امسال عملکرد خوبی در فولاد داشتید، نظر خودتان در اين خصوص چيست؟ خاطر نشان کرد: عملکرد ما در گرو عملکرد سایر بازیکنان تیم است، اگر من خوب کار کردم به دلیل بازیکنان خوبی است که در کنارم بودند و اگر این بازیکنان خوب نبودند، من هم نمی‌توانستم خوب باشم. خدا را شکر امسال تمام بازیکنان تیم چه آنهایی که بازی کردند و چه آنهایی که بازی نکردند همه خوب بودند و همه در این قهرمانی سهیم بودند.

وی درباره مسیری که فولاد برای رسیدن به قهرمانی طی کرد، گفت: ما تقریبا یک مسیر یکنواخت را طی کردیم و خدا را شکر فراز و نشیب نداشتیم و در نهایت این مسیر به قهرمانی ختم شد.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان اینکه فرکی نقش بسیاری در این قهرمانی داشت، عنوان کرد: او از نظر مدیریت تیم و روابط خوبش با بازیکنان تاثیر بسیاری در این قهرمانی داشت. او باعث شده بود که بازیکنان روابط خوبی با یکدیگر داشته باشند و همه هدفشان پیروزی تیم باشد.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه از ابتدای لیگ این شانس را برای قهرمانی تیمش قائل بوده است، گفت: ما در آغاز لیگ برای کسب سهمیه می جنگیدیم و در کنار آن هم به دنبال قهرمانی بودیم که این کار بزرگی بود. خدا را شکر در آغاز لیگ شروع خوبی داشتیم و نتایج بسیار خوبی کسب کردیم كه در روند قهرمانی‌مان تاثیرگذار بود و باعث شد ما به خودباوری برسیم که این خودباوری نيز به ما بسیار کمک کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار