تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۶۰۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار بندر ماهشهر:
امسال برای ماهشهر سال شکوفایی عمرانی
شهردار بندر ماهشهر گفت: امسال برای شهر بندر ماهشهر سال شکوفایی عمرانی است.

غلامحسین کمایی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در سال جدید با اراده‌ای مصمم و تلاشی مضاعف در راستای تحقق اهداف شهرداری و ایجاد تحول در این شهر گام برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: شهرداری بندر ماهشهر از جمله شهرداری‌هایی است که پیش از پایان سال بودجه سال آینده خود را با بررسی مناسب و اصولی بسته و با همت و تدابیر ارزشمند اعضای شورای اسلامی شهر، قبل از پایان سال به تصویب رساند.

شهردار بندر ماهشهر با اشاره به این که در سال گذشته پروژه‌های عمرانی و خدماتی و رفاهی بسیاری در سطح شهر اجرا شده، اذعان داشت: احداث پل بزرگ بصیرت، احداث مجتمع تجاری تفریحی شهرداری، احداث هتل و تالار بزرگ شهید احمدپور از جمله این پروژه‌ها بوده است.

کمایی، ساماندهی اطراف خور بندر ماهشهر، احداث دریاچه قایقرانی خور، احداث جاده سلامت، احداث چندین سوله ورزشی، نمایشگاهی و تفریحی و ده‌ها پروژه دیگر را از جمله دیگر پروژه‌های اجرا شده در بندر ماهشهر عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها نسبت به سال‌های قبل بی‌سابقه بوده است و از همه دست‌اندرکاران می‌خواهم با تلاش شبانه روزی خود در راستای اتمام این پروژه‌ها گام بردارند.

وی تأکید کرد: سعی ما بر این است تا تمام این پروژه‌ها در سال جاری به پایان برسند و یا وارد مرحله پایانی شوند که در این صورت می‌توان سال 93 را برای ماهشهر سال شکوفایی عمرانی دانست و این شهر از سال آینده در مسیر دیگری قرار خواهد گرفت.

شهردار بندر ماهشهر متذکر شد: این پروژه‌ها می‌تواند در بهبود و توسعه شهر و ارتقای فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم بسیار مفید واقع شود.

کمایی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به آنان از وظایف اصلی ماست، اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا شهری زیبنده نام بزرگ بندر ماهشهر و در شأن و منزلت مردم ولایتمدار آن بسازیم که این مهم یقیناً شدنی و قابل تحقق است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار