تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۶۰۵۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرمی: یک دل بودن مهم‌ترین عامل قهرمانی فولاد بود
هافبك تيم فوتبال فولاد‌خوزستان یک دل بودن بازیکنان و کادرفنی این تیم را مهمترین عامل قهرمانی تیمش در لیگ سیزدهم دانست.

شهاب کرمی اظهار کرد: زمانی که قهرمان شدیم، به عشق هواداران مان سر از پا نمی شناختیم. ما در بازی پایانی به زمین رفتیم و هر چه در توان داشتیم به نمایش گذاشتیم تا این بازی را ببریم، ضمن این که تقدیر و خواست خداوند را هم مدنظر داشتیم.

وی بیان کرد: خدا را شکر که خدا هم دوست داشت تا با رسیدن ما به قهرمانی، مردم خوزستان شاد شوند. شنیدیم که در شب قهرمانی مان در خوزستان غوغایی بوده است.

این بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که این قهرمانی را به مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و مردم خوزستان، تبریک می گویم گفت: با این قهرمانی بازیکنان تیم توانستند مزد زحمات‌شان را بگیرند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما کارمان را در ابتدای فصل در دیدار با سپاهان با شکست آغاز کردیم ولی پس از آن پیروزی های مان آغاز شد و توانستیم به 9 برد متوالی دست پیدا کنیم و صدر جدول را در اختيار داشته باشیم. در کل در ادامه هم توانستیم به ويژه در نیم‌فصل دوم، روند خوبی را طی کنیم و بیشتر بازی ها را با برد پشت سر بگذاریم.

کرمی آرامش درون باشگاه و تیمش را که در قهرمانی فولاد تاثیرگذار بوده است، حاصل نوع رفتار مجموعه اش دانست و ادامه داد: من فکر می کنم از مدیریت گرفته تا کادرفنی تیم که باعث همدلی بازیکنان شدند، در این آرامش نقش داشتند. به نظر من از مهمترین عواملی که باعث قهرمانی تیم ما شد یک دل بودن بازیکنان و کادرفنی تا بازی پایاني لیگ بود.

وی درباره این‌که تا چه اندازه برای تیمش شانس قهرمانی قائل بوده است؟ گفت: زمانی که از اردوی تیم‌ملی برگشتم و با تیم پرسپولیس بازی داشتیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم، من همان موقع گفتم که فولاد قهرمان می شود و خدا را شکر که در هفته پایانی توانستیم به این مهم برسیم.

هافبك تيم فوتبال فولاد‌خوزستان درباره چگونگی حفظ عنوان قهرمانی تیمش در ادامه گفت: یکی از مهمترین اقدامات در این راه، حفظ همین بازیکنان و کادرفنی است. به نظرم کار ما از این پس، سخت تر می شود، چرا که از این به بعد تیم ها می آیند که رو به روی یک تیم قهرمان بازی کنند و مطمئنا با انرژي‌اي دو برابر مقابل ما حاضر خواهند شد که این کار ما را در سال آینده سخت تر می کند.

وی همچنين درباره حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: ما بعد از مدت‌ها برای اولین بار بود که در این مسابقات شرکت كرديم. در ابتدا نیاز به تجربه داشتیم که توانستیم همراه با گرفتن امتیاز، به این تجربه هم برسیم. به نظرم از این پس وظیفه‌مان، باتوجه به عنوان قهرمانی‌ای که کسب کرده‌ایم، سخت‌تر شده است. به هر حال امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد‌خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار