تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۶۰۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس تبلیغات اسلامی خرمشهر پیشنهاد داد:
دایر کردن نمایشگاههای کوچک کتاب همزمان با نمایشگاه بین المللی تهران
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر و عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهر پیشنهاد دایر کردن نمایشگاههای کوچک کتاب در شهرها و استانها همزمان با نمایشگاه بین المللی تهران را ارائه داد.

حجت الاسلام عادل رویوران شامگاه گذشته در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی که با حضور کلیه اعضاء در فرمانداری این شهرستان تشکیل شده بود، گفت: اکثر اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان فرصت و توان عزیمت به تهران و بازدید از نمایشگاه کتاب را ندارند بنابراین پیشنهاد دایر کردن این نمایشگاه‌ در نمونه کوچک‌تر در شهرها و استانهای کشور را برای سهولت استفاده آنان مطرح می کنیم.

وی با بیان اینکه اختصاص زمانی مناسب برای کتابخوانی دانش آموزان می‌تواند قشر عظیمی از دانش آموزان را برای استفاده بهینه از فرهنگ کتابخوانی ترغیب نماید زنگ انشاء را فرصت مناسبی برای سوق دادن دانش آموزان برای کتابخوانی دانست.

رئیس تبلیغات اسلامی خرمشهر تصریح کرد: پس بهترین راه حل برای استفاده همزمان و بیشتر علاقه مندان به خصوص اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب،دانشجویان و دانش آموزان از نمایشگاه بزرگ و بین المللی تهران برپایی نمونه های کوچکی از آن در سایر استان هاست.

خرمشهر دارای جوانان و تحصیلکرده های فراوانی است که اشتیاق بالایی برای مطالعه و کتابخواانی دارند ولی وضعیت بد اقتصادی این منطقه  رفتن آنها را به نمایشگاه بین المللی تهران را با مشکل مواجه کرده است، امید می رود با طرحی که از سوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر داده شد مسئولین اجرایی به آن جامه عمل پوشانده و گامی در بهبود وضعیت کتابخوانی در دیگر شهرهای ایران بردارند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار