تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۰۶۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارشاد شادگان خبر داد ؛
آمادگی اداره ارشاد شادگان برای تحقق برنامه‌ فرهنگی سال 93
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، آمادگی آن را داریم تا برای توسعه و استحکام زیرساخت‌های فرهنگی، موسسات فرهنگی و هنری جدیدی را ثبت کنیم.

سعید جنامی امروز با اشاره به نامگذاری امسال به سال فرهنگ، اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی  توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: در راستای تحقق منویات معظم‌له در نظر داریم فرهنگ کار و تلاش را به عنوان مهم‌ترین شاخصه محتوایی در برنامه‌های فرهنگی هنری سال جاری مورد توجه قرار داده و نسبت به فرهنگ‌سازی در این زمینه اهتمام ورزیم.

وی تاکید کرد: فرهنگ از موضوعات اساسی برای توسعه است و تا زمانی که به باور توانایی ملی برای حل مشکل و تقویت توانمندی‌ها دست پیدا نکنیم، دسترسی به موفقیت ممکن نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: همت همه دستگاهای فرهنگی در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری ضروری است.

وی تصریح کرد: در این زمینه صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد، تبلیغات اسلامی، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه، هیئت‌های مذهبی، وعاظ و روحانیون، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وظیفه سنگین و دوچندانی به نسبت گذشته خواهند داشت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شادگان گفت: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بوده، آمادگی آن را داریم تا برای توسعه و استحکام زیرساخت‌های فرهنگی، موسسات فرهنگی و هنری جدیدی را ثبت کنیم.

وی در پایان، تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند تقویت زیرساخت‌های فرهنگی آن در جامعه دانست و عنوان کرد: مسئولان فرهنگی برای تحقق شعار سال تلاش کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار