تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۰۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول برگزاری مسابقات فوتبال روستایی در هندیجان خبر داد ؛
برگزاری مسابقات فوتبال جام گرامیداشت عبدالرضا درویشی در هندیجان
مسئول برگزاری مسابقات فوتبال روستایی در هندیجان از برپایی رقابت‌های فوتبال جام گرامیداشت عبدالرضا درویشی دهیار اسبق امامزاده عبدالله در این شهرستان خبر داد.

مصطفی درویش امروز از برگزاری مسابقات فوتبال جام گرامیداشت عبدالرضا درویشی دهیار اسبق امامزاده عبدالله در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات در سطح خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: در نخستین دیدار تیم روستای امامزاده عبدالله به مصاف روستای مالکی رفت و با تساوی سه بر سه بازی را به پایان رساندند.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال روستایی در هندیجان اضافه کرد: در پایان این دوره از مسابقات به تیم برتر تندیس اهدا شد و از خانواده مرحوم عبدالرضا درویشی تقدیر به عمل آمد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در ورزشگاه روستای مالکی برگزار شد و حال و هوای ورزشی دلچسبی به جوانان بخشید.

درویش ادامه داد: جوانان این شهرستان در امر ورزش بسیار مستعد هستند و در صورت توجه مضاعف مسئولان به بخش‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال هندیجان می‌توان به استعدادهای بی‌نظیری در بین آنها دست یافت.

وی اضافه کرد: ورزش هندیجان بسیار محروم است و علاوه بر توجه مسئولان شهری، نگاه ویژه و اعتبارات خاص استانی را می‌طلبد.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال روستایی در هندیجان در پایان گفت: برگزاری چنین مسابقاتی هر چند کوچک می‌تواند روح ورزش را در این شهرستان زنده نگه دارد؛ زیرا جوانان هندیجانی به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی هر چند کوچک نیز قانع هستند و انتظار زیادی از مسئولان امر ندارند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: مسابقات ، فوتبال ، هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار