تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۶۰۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان :
اهدای 8 ساختمان جهت کتابخانه عمومی توسط خیرین
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: باید از انجمن خیرین مدرسه‌ساز الگوبرداری کنیم زیرا ساخت کتابخانه باعث حل مشکلات آموزشی و پژوهشی و رفع نیازهای مطالعاتی مردم در تمام نقاط استان می‌شود.

لفته منصوری امروز اظهار کرد: یکی از بزرگترین سرمایه‌های معنوی کتابخانه‌های عمومی در استان خوزستان وجود خیران بزرگوار در این استان است.

وی افزود: خیرینی که با تمام وجود سرمایه‌های مادی و معنوی خود را برای ارتقای فرهنگ در خوزستان اهدا می‌کنند تا از این طریق بتوانند گامی سترگ در راستای شعار امسال مقام معظم رهبری بردارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان کرد: خوشبختانه در سال 1392 خیرین استان در حوزه اهدای زمین تعداد پنج  قطعه زمین با مساحت یک‌هزار و 966 مترمربع برای ساخت کتابخانه عمومی در مناطق مختلف استان اعم از مناطق شهری و روستایی اهدا کردند تا این کتابخانه‌ها به عنوان سرمایه‌های علمی و فرهنگی نسل جوان و نوجوان باشند.

وی اضافه کرد: این زمین‌ها در شهرستان‌های شادگان، باوی، اندیمشک، و گتوند اهدا شده است.

منصوری خاطر نشان کرد: البته برای ساخت کتابخانه عمومی در مناطق مختلف استان نیاز به حضور خیرین است تا این پروژه‌ها با همکاری دولت و خیرین برای استفاده عموم مردم در مناطق مختلف به‌ویژه در مناطق محروم و روستاها ساخته و به بهره‌برداری برسد.

وی به حضور خیرین مدرسه‌ساز در ساخت مدارس اشاره کرد و افزود: باید از انجمن خیرین مدرسه‌ساز الگوبرداری کنیم زیرا ساخت کتابخانه باعث حل مشکلات آموزشی و پژوهشی و باعث رفع نیازهای مطالعاتی مردم در تمام نقاط استان می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان عنوان کرد: یکی دیگر از مواردی که خیرین حضور فعال داشته‌اند اهدای ساختمان جهت کتابخانه عمومی بوده است که در این خصوص تعداد هشت باب ساختمان با مساحت 4 هزار و 220 مترمربع و زیربنای 2 هزار و 314 متر مربع توسط خیرین استان اهدا شده است.

وی یادآور شد:کتابخانه‌های عمومی خوزستان تجهیز شده و جهت استفاده عموم مردم به بهره‌برداری رسیده است.

منصوری گفت: این ساختمان‌ها در شهرستان‌های دزفول، اهواز، ایذه، باغملک، آبادان، دزفول و بهبهان به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: خیرین خوزستانی علاوه بر کمک‌هایی که در موارد فوق عنوان شد، تعداد 35 هزار جلد کتاب نیز به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کردند که این کتاب‌ها هم اکنون در کتابخانه‌های عمومی به نام شخص اهدا کننده ثبت شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تاکید کرد: مشارکت خیران برای احداث کتابخانه‌های عمومی در استان خوزستان ضروری است و بر این مبنا امیدواریم با استفاده از پتانسیل خیران، گام بلندی در حوزه کتابخانه‌های عمومی استان برداشته شود.

وی با بیان اینکه ما از تمام کمک‌های خیرین استقبال می‌کنیم عنوان کرد: بدین منظور درصدد هستیم تا از تمام ظرفیت خیرین و دستگاه‌های اجرایی در استان استفاده کنیم تا آنها در مباحث ساخت کتابخانه، اهدای زمین، اهدای کتاب و کمک‌های مالی و ... فعال‌تر شوند و همکاری‌های آنها افزایش یابد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930125000100#sthash.Ip9D9wi1.dpuf
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
0
0
خیرین را تکریم کنیدآنهابخاطرخداکارخیرمیکنندولی شماباید در جهت انجام وظایف سازمانی از آنها استفاده ابزاری نکنید وحداقل سالی یک بار از آنان یاد کنید تا فرهنگ مشارکت در جامعه توسعه یابد
:
:
:
آخرین اخبار