تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۰۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
برنامه‌های آموزش و پرورش طبق سند چشم‌انداز 20 ساله باشد
فرماندار اندیمشک گفت: تدوین برنامه‌ها و اقدامات پیش‌روی آموزش و پرورش در شهرستان باید منطبق و برگرفته از سند چشم انداز 20 ساله نظام و سند تحول در آموزش و پرورش باشد.

حمیدرضا گودرزی صبح امروز در نخستین جلسه شوای آموزش و پرورش این شهرستان در سال 93 اظهار کرد: امروز اگر کشوری و دستگاهی بدون چشم‌انداز و برنامه باشد منابعش به هدر می‌رود و نمی‌تواند توسعه پیدا کند.

وی افزود: من از اعضای شورای آموزش و پرورش و همچنین ریاست اداره شهرستان می‌خواهم که برنامه‌ها و راهبردهای پیش‌روی خود در سال جاری را بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند چشم انداز 20 ساله نظام ترسیم کنند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه سند تحول بنیادین باید ملاک عمل و برنامه ریزی‌های آموزش و پرورش شهرستان باشد تصریح کرد: تمام برنامه‌ها و کارهای در دست اقدام باید بر اساس سند تحول برنامه‌ریزی گردد و ملاک ارزیابی نیز این سند و برنامه‌های تدوین شده آن است.

در ادامه این جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش در خصوص وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان و امکانات موجود، پیگیری پروژه‌های در دست اقدام سال تحصیلی 94-93 و رفع مشکلات موجود آموزش و پرورش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در شهرستان اندیمشک 23 هزار دانش‌آموز در 187 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار