تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۰۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به وضعیت محله «خبینه» رسیدگی می شود
محمدرضا فکوریان سرپرست شهرداری منطقه چهار به همراه کاظم سواری و علی ناصری اعضاي شوراي شهر و موسی خنافره معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در محله خبینه حضور پیدا کردند و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی نمودند.

 در این بازدید سرزده، مردم، مشکلات محله را که انباشت زباله و عدم رسیدگی به فاضلاب شهری  و آسفالت منطقه بود را با مسؤولین شهرداری و اعضای شورای شهر درمیان گذاشتند.

 سرپرست منطقه نيز در این بازدید به شهروندان  محله خبینه قول داد در اسرع وقت انباشته شدن زباله ها را رفع می کند اما در مورد آسفالت خیابانها،  متذکر شد که باید سازمان آب و فاضلاب اهواز اول بحث فاضلاب  منطقه را حل کند تا بتوانیم برای آسفالت اقدام کنیم.

فکوریان در خصوص مشکلات این محله گفت: این منازل سند شش دانگ ندارند و باید اداره ثبت و مسکن و شهرسازی اين مشکل را حل کند و اداره بهداشت نیز بحث بهداشتی  منطقه را رفع کند.

سرپرست منطقه چهار  افزود: حمل پسماند منطقه را انجام خواهيم داد و در صورت حل شدن مشکل فاضلاب، خیابانها را آسفالت خواهد کرد.وي متذکر شد: محله خبینه از محلاتی است که  به آن توجه خاصی نمي شود ولی ما با رفع موانع اداری، ميتوانيم  مشکلات این منطقه را تا حد امکان رفع کنیم.

 علی ناصری عضو شورای شهر نیز در این دیدار گفت: رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان یکی از وظایف اصلی اعضای شورا است و بايد با پیگیری، مشکلات این محله از طریق اداره آب و فاضلاب و شهرداری حل کنیم. با سرزدن به این مناطق و پیگیری مستمر مشکلات این محلات می توانیم آنها را رشد دهیم.
:
:
:
آخرین اخبار