تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۶۰۷۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر خبر داد ؛
دستگیری متهم به آدم‌ربایی در خرمشهر
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر از دستگیری یک آدم‌ربا در خرمشهر خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری خرمشهر، علیرضا باوی درباره این پرونده اظهار داشت: این پرونده با تماس تلفنی یک شهروند با پلیس 110 مبنی بر ربایش فرزندش و طی تحقیقات اولیه منجر به یافتن نوجوان 17 ساله ربوده شده آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از یافتن نوجوان و انتقال آن به بیمارستان طی تحقیقات مشخص شد که رباینده قربانی را به بهانه کمک در حمل بشکه آب و با تهدید توسط سلاح سرد به حومه شهر منتقل کرده و در پی تماس تلفنی با پدر نوجوان و دریافت پاسخ منفی در باب پرداخت وجه نقد اقدام به ضرب و جرح این نوجوان کرده است.

دادستان خرمشهر به دو فقره آدم‌ربایی دیگر توسط این متهم اشاره و عنوان کرد: پس از وقوع دو حادثه مشابه و اظهار شکایت و با چهره نگاری‌های صورت گرفته، متهم توسط نیروی انتظامی شناسایی شد.

وی افزود: با شناسایی متهم و به علت اهمیت فوق‌العاده موضوع با نظارت دادستان، اکیپی از کلیه واحدهای انتظامی خرمشهر تشکیل و با تلاش شبانه‌روزی و اطلاعاتی؛ محل مخفیگاه متهم شناسایی شد.

باوی به جزئیات دستگیری متهم اشاره کرد و گفت: پس از شناسایی محل مخفیگاه متهم بلافاصله نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند که متهم با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز در نهایت متهم دستگیر شد.

دادستان از اعتراف صریح متهم خبر داد و تصریح کرد: پس از اعزام متهم به دادسرا و اعتراف صریح او به نحوه ارتکاب جرم، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: خرمشهر ، آدم‌ربایی
:
:
:
آخرین اخبار