تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۶۰۷۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای بازی با تیم الجیش ؛
فولاد دو بازیکن خود را در اختیار ندارد
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از نبود دو بازیکن اصلی این تیم برای دیدار با الجیش قطر خبر داد.

محمد حسین ابن قاسم اظهار کرد: تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی روز چهارشنبه در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در برابر تیم الجیش قطر صف آرایی می کند که دو بازیکن از ترکیب اصلی این تیم قادر به همراهی ما نیستند.

وی افزود: آرش افشین به علت مصدومیت از چند هفته قبل از حضور در بازی های فولاد غیبت داشته و تا مدتی دیگر نیز قادر به حضور در مستطیل سبز نیست. عبدالله کرمی یکی دیگر از بازیکنان اصلی ما به علت دو اخطاره بودن از حضور در بازی آینده فولاد در آسیا محروم است.

ابن قاسم تصریح کرد: سوشا مکانی دروازه بان، بختیار رحمانی هافبک میانی و مهرداد جماعتی هافبک - مدافع تیم فولاد که از بازیکنان اصلی ما محسوب می شوند به علت درخشش در بازی های اخیر فولاد خوزستان از سوی کارلوس کیروش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده اند که خوشبختانه برخلاف موارد مطرح شده به علت استقبال سرمربی تیم ملی، فولاد را در این بازی سخت همراهی می کنند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه در این میدان مهم آسیا و در برابر تیمی که هم اکنون یکی از جدی ترین رقیبان فولاد برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا است امکان استفاده از بازیکنان ملی پوش خود را به دست آورده ایم که این امر می تواند باعث تقویت تیم شود.

 دیدار تیمهای فوتبال فولاد والجیش قطر در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار