تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۰۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای گسترش شعار تحرک رمز سلامتی
دوچرخه‌سواران رامهرمز دور خوزستان را رکاب زدند
دو تن از دوچرخه‌سواران رامهرمز با هدف رساندن پیام «تحرک رمزسلامتی و حفظ محیط زیست مسئولیت همگانی است» دور استان خوزستان را رکاب زدند.

دو تن از دوچرخه‌سواران جوان رامهرمز، امین مالکی و امیر ممبنی با هدف رساندن پیام «تحرک رمز سلامتی و حفظ محیط زیست مسئولیت همگانی است» دور استان خوزستان را با دوچرخه رکاب زدند.

امین مالکی اظهار کرد: چون این نخستین سفر ما بود اطلاعات و تجربه زیادی نداشتیم، پول کمی هم داشتیم که به سختی طی شد اما یک چیز در وجودمان موج می‌زد و آن عشق به ورزش و اراده و پشتکارمان بود که توانستیم آن را عملی سازیم.

امیر ممبنی نیز گفت: متاسفانه مسئولان ورزشی و سایر ادارات شهرستان هیچ گونه همکاری مالی با ما نکردند و هرچه توانستیم از خودمان خرج کردیم در صورتی‌ که با ورود به شهرهای مختلف، مردم و برخی از مسئولان ورزشی آن شهر‌ها به گرمی از ما استقبال می‌کردند و این تنها دلخوشی ما در طول سفر بود و امیدوار به حرکت‌های ورزشی برون استانی شدیم.

مالکی و ممبنی در پایان خواستار حمایت جدی مسئولان از جوانان ورزشکار شده و گفتند: مسئولان اگر حمایت مالی نمی‌کنند حداقل توی ذوق ما جوانان نزنند بلکه باید امیدواری به آینده‌ای روشن را در دل ما زنده نگه دارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار