تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۰۸۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان مطرح کرد ؛
خوزستان دومین مقصد سفر نوروزی گردشگران
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان گفت: امسال دومین مقصد سفر مردم ایران بوده است و بیش از 9 میلیون و 800 هزار نفر گردشگر را در خود جای داده است.

در گردهمایی و آیین تجلیل از فعالان و خادمین ستاد راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان، شهرداری آبادان به همراه شهرداری های اهواز، دزفول، هویزه، اروندکنار، بستان، دهدز، رامهرمز و بندر امام به عنوان بهترین های ستاد اجرایی خدمات سفر معرفی شد.

افشین حیدری صبح امروز در این مراسم اظهار کرد: باید از همه اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان تجلیل شود زیرا هماهنگی در سال‌جاری بسیار قابل توجه بود.

وی تصریح کرد: اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان در نوروز کامل مصداق این جمله بودند که «نوروز بانان بی‌نوروز» زیرا از همه وقت خود برای خدمت به مردم استفاده کردند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان تاکید کرد: خوزستان به دلیل دارا بودن اهمیت بسیار زیادی که در بخش راهیان نور و گردشگری دارد امسال دومین مقصد سفر مردم ایران بوده است و بیش از 9 میلیون و 800 هزار نفر گردشگر را در خود جای داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: باید ستاد هماهنگی خدمات سفر برای همه سال فعال باشد و در این زمینه استاندار خوزستان دستور تشکیل کارگروه گردشگری را صادر کرده‌اند که در این زمینه بسیار می‌تواند راهگشا باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار