تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۶۰۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛
حذف تلخ تراکتورسازی در آسیا /جدول
تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد تا شاگردان تونی‌ اولیویه‌را وداع زودهنگامی با این رقابتها داشته باشند.
در آخرین دیدار از روز نخست هفته پنجم مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا دیشب سه‌شنبه دو تیم فوتبال الاتحاد عربستان و تراکتورسازی ایران برابر هم به میدان رفتند که تیم الاتحاد با پیروزی 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز، ضمن صعود به مرحله دوم این مسابقات، زمینه حذف زودهنگام نماینده ایران از این مسابقات را فراهم کرد.

در این بازی که در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار شد، عبدالفتاح عسیری (18) و مختار فلاته (60) برای تیم الاتحاد گلزنی کرد. ضمن اینکه میلاد فخرالدینی در دقیقه 25 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم تراکتورسازی بیش از 65 دقیقه را با 10 بازیکن مقابل میزبان قدرتمند خود قرار بگیرد.

شاگردان تونی اولیویرا که در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف این تیم رفته بودند و در یک دیدار خوب به پیروزی یک بر صفر رسیدند امروز نشانی از آن بازی نداشتند. تراکتورسازی در این مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و در اکثر دقایق بازی الاتحاد سوار بر توپ میدان بود.

در دقیقه 66 خطای حامد لک روی مهاجم حریف که یک کارت زرد برای او به همراه داشت الاتحاد را صاحب یک پنالتی کرد که این دروازه‌بان ضربه فهد المولد را دریافت کرد.

با این شکست الاتحاد 9 امتیازی شد و پشت سر العین 10 امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت. تراکتورسازی با کسب 5 امتیاز در رده سوم قرار گرفت تا حذف این تیم قطعی شود. لخویا با کسب 4 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در این دیدار حامد لک، محمد نصرتی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، مرتضی اسدی، علی کریمی، مهدی کریمیان، میثم بائو ( 30 حسین مهرآزما)، سعید دقیقی، جواد کاظمیان ( 53 سعید آقایی) و کریم انصاری‌فرد برای تراکتورسازی به میدان رفتند.

تراکتورسازی امسال نیز همانند سال قبل لیگ قهرمانان اسیا را با برد شروع کرد اما در ادامه با عدم کسب نتیجه همچون سال قبل حذفی تلخ و زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا داشت. سناریو سال قبل برای شاگردان تونی اولیویرا بار دیگر تکرار شد تا تراکتورسازی با کسب تجربه به حضور در لیگ قهرمانان سال بعد امید داشته باشد.

در دیگر مسابقه این گروه، دیشب تیم فوتبال العین امارات با 5 گل از سد لخویا قطر گذشته بود و با 10 امتیاز صعود خود به مرحله بعدی این مسابقات را قعطی کرده بود.

جدول رده‌بندی گروه C بعد از پایان دیدارهای روز هفته پنجم این رقابتها به شرح زیر است:

حذف تلخ تراکتورسازی در آسیا +جدول
:
:
:
آخرین اخبار