تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۶۰۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تاکید استاندار خوزستان ؛
مراسم هفته زن با شکوه خاصی در آبادان برگزار خواهد شد
رئیس کمیسیون امور بانوان فرمانداری آبادان گفت: با تاکیدات استاندار خوزستان، مراسم هفته زن در سایر نقاط خوزستان به ویژه شهرستان آبادان با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

مهسا السادات محسنی‌فر امروز ضمن اعلام برگزاری باشکوه مراسم هفته زن در آبادان اظهار کرد: این مراسم به نحو شایسته‌ای در تمامی نقاط شهر آبادان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم‌ سعی شده برنامه‌های شاد، آموزنده و رقابتی بین بانوان و خانواده‌های آبادانی برگزار و در راستای تحقق شعار نشاط اجتماعی گامی مثبت برداشته شود.

رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده فرمانداری آبادان تصریح کرد: به همین منظور قرار بر آن شده است تا مراسم با شکوهی در محل نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار شود.

محسنی‌فر افزود: در این مراسم که همزمان است با میلاد بانوی آب و آیینه فاطمه صدیقه (س) سعی خواهد شد تا برای بانوان و خانواده‌های آبادانی برنامه‌های شاد و مفرحی برگزار شود.

وی تاکید کرد: همچنین در این جشن‌ها از خوانندگان بر‌تر کشور جهت اجرا دعوت به عمل خواهد آمد، حضور تمام خانواده‌ها و بانوان آبادانی در این جشن‌ها بلامانع بوده و برای عموم آزاد است.

رئیس کمیسیون امور بانوان فرمانداری آبادان عنوان کرد: از بانوان نخبه، فرهیخته و مطرح آبادانی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد و آنان را به سایر خانواده‌ها و بانوان آبادانی معرفی خواهیم کرد.

محسنی‌فر ابراز داشت: همچنین برنامه‌های تحت عنوان رقابت و مسابقه بین بانوان این شهرستان برگزار می‌شود که موجب افزایش روحیه و ایجاد انگیزه برای خام‌های آبادانی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استاندار خوزستان تاکید داشت که امسال ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به نحو شایسته‌ای برگزار و از مقام زن در استان خوزستان به بهترین شکل ممکن تجلیل شود و بانوان نخبه نیز در این مراسم‌ها تکریم شوند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: آبادان ، روز زن
:
:
:
آخرین اخبار