تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۶۰۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول خبر داد ؛
برگزاری جلسه فرهنگی با معاون رئیس‌جمهور
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: در اردیبهشت ماه جلسه‌ای با معاون رئیس‌جمهور به همراه نماینده دزفول مردم این شهرستان در مجلس خواهیم داشت که در آن بررسی فرهنگی و گردشگری صورت خواهد گرفت.

حبیب‌الله آصفی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: دزفول 10 هزار هکتار زمین کشاورزی دارد و 3.5 میلیون تن محصولات زراعی تولید کرده است.

وی افزود: این شهرستان، 3 درصد کل محصولات کشور را به خود اختصاص می‌دهد و در تمام کشور همه مسئولان دغدغه تولید را دارند اما در دزفول دغدغه مازاد تولید وجود دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در خصوص پتانسیل‌های این شهرستان عنوان کرد: تکنولوژی بهره‌وری از آب در این شهرستان بسیار بالاست و صادرات گل را نیز داریم که بسیار موقعیت ارزشمندی است.

وی ادامه داد: وسعت بالای جاذبه‌های گردشگری در این شهر و حومه وجود دارد و صنایع دستی، آثار تاریخی و رودخانه بی‌نظیر کار ما را بسیار سخت کرده است به طوری‌که باید با تمام توان کار کرد.

آصفی تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز این منطقه نیز سرمایه کم نظیری بوده که در هر شهری نمی‌توان مثل این نیروها را یافت.

وی در زمینه اقدامات فرهنگی نیز خاطرنشان کرد: در مورد کارهای فرهنگی، جشن‌ها و کنسرت‌های موسیقی مشکل در عدم گفت‌وگو است و باید در این رابطه به تفاهماتی با مسئولان برسیم تا شهرستان به پیش رود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری نیز جلسه‌ای با معاون رئیس جمهور در خصوص میراث فرهنگی به همراه نماینده مردم دزفول در مجلس خواهیم داشت که در آن بررسی فرهنگی و گردشگری صورت خواهد گرفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار