تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۶۰۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط پست خوزستان انجام شد؛
توزيع 100 هزار فرم ثبت‌نام هدفمندي يارانه‌ها بين روستاييان و عشاير
مدیرکل پست خوزستان با اعلام ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌های روستاییان و عشایر توسط اين اداره‌كل، گفت: 100 گروه سیار پست استان بیش از 100 هزار فرم ثبت‌نام را در سطح روستاهای استان توزیع کردند.

مهران حموله، با بیان این‌که در استان 400 روستا مجهز به دفاتر ICT هستند، اظهاركرد: برای 3971  روستای فاقد دفاتر ICT  روستایی و دسترسی به اینترنت به همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها 100 گروه سیار پستی، ثبت‌نام روستاییان و عشایر را در این مکان‌ها انجام می‌دهند.

وي درخصوص نحوه فعالیت این گروه‌ها گفت: فرم‌های ثبت‌نام توسط گروه‌های سیار تحویل دهیاری‌ها و روستاییان شده که پس از تکمیل، آن‌ها را جمع‌آوری و توسط ادارات پست هر منطقه ورود اطلاعات می‌کنند.

حموله تاکیدکرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده با ستاد هدفمندی یارانه‌ها در روستاها فقط عاملین پست که دارای معرفی‌نامه رسمی هستند مسئولیت انجام این طرح را برعهده دارند و ضروری است هموطنان روستایی عزیز از دادن اطلاعات به افراد ناشناس خودداری کنند.

مديركل پست خوزستان همچنین درخصوص ثبت‌نام عشایر غیور کشور خاطرنشان‌کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این افراد باید به تعاونی‌های عشایری که عضو هستند مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی در پایان ارائه این خدمات توسط پست خوزستان را جهت رفاه برای روستاییان و عشایر استان و سهولت دریافت خدمات در روستاها عنوان کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار