تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۰۹۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد ؛
آمادگی خرمشهر برای اجرای فاز دوم یارانه‌ها
فرماندار خرمشهر با اتخاذ تدابیر و انجام هماهنگی‌های لازم با ارگان‌ها و اصناف مرتبط از آمادگی کامل خرمشهر برای اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد.

عبدالله حسینی امروز از اعلام حالت آماده باش و هماهنگ‌سازی ارگان‌های مختلف برای اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد و اظهار کرد: فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها تا 29 فروردین ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی با اتخاذ تدابیر و انجام هماهنگی‌های لازم با ارگان‌ها و اصناف مرتبط از آمادگی کامل خرمشهر برای اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای این طرح، تدابیری از سوی فرمانداری اتخاذ شده و به برخی ارگان‌ها حالت آماده‌باش اعلام شده است.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: در راستای جلوگیری از برخی مشکلات احتمالی طی جلسه‌ای به توجیه دفاتر پیشخوان شهری و سه مرکز فعال آی.سی.تی در روستاهای خرمشهر پرداخته‌ایم.

وی همچنین عنوان کرد: اداره بازرگانی نیز در جلسه‌ای جداگانه با کافی‌نت‌ها به تذکر نکات مهم و ضروری در جهت خدمات‌دهی بهتر به شهروندان در این مدت پرداخته است.

حسینی در ادامه تصریح کرد: به نیروی انتظامی نیز برای برقراری نظم و به اداره برق و مخابرات برای اتخاذ تدابیر جهت ممانعت از قطعی برق و ایجاد مشکل در خطوط ارتباطی در این مدت نکاتی را متذکر شده‌ایم.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم با تدابیر اتخاذ شده و تلاش‌های همه دوستان، فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز با موفقیت به انجام برسد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار