تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
307 اثر به جشنواره مطبوعات آبادان ارسال شد
دبیر نخستین جشنواره مطبوعات شهری آبادان گفت: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه اولین جشنواره مطبوعات آبادان که شامل 307 اثر است از استقبال کم نظیر اهالی مطبوعات حکایت دارد.

محمودرضا شیرازی در گفتگو با مهر اظهار داشت: 307 اثر رسیده از 78 خبرنگار و فعال مطبوعاتی به دبیرخانه جشنواره مطبوعات آبادان برای داوری به اهواز ارسال شده است.
وی هدف این جشنواره را ارج نهادن به تلاشهای صادقانه و هوشمندانه اهالی مطبوعات شهر اعلام کرد و  افزود: با توجه به نقش منحصر به فرد رسانه ها در عرصه فرهنگی، اجتماعی و حوزه ارتباطات شهری و با هدف بهره مندی از نقطه نظرات اهالی مطبوعات، اولین جشنواره آثار برتر مطبوعات در حوزه شهری برگزار می شود.

شهردار آبادان تصریح کرد: این جشنواره 14 بخش اصلی اعم از مطبوعات و خبرگزاریها و یک بخش ویژه دارد که شامل خبر، گزارش، تیتر، مقاله، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، طنز مکتوب، عکس، صفحه آرایی، ورزش و بخش خبرگزاری ها (خبر، گزارش و مصاحبه) است.

شیرازی ادامه داد: از کل آثار رسیده، تعداد 34 اثر در بخش گزارش، 20 اثر در بخش یادداشت و سرمقاله، 38 اثر در بخش مقاله، 13 اثر در بخش طنز، 13 اثر در بخش مصاحبه، 25 اثر در بخش صفحه آرایی، 48 اثر در بخش تیتر، 16 خبر، 18 عکس، 25 اثر در بخش ورزش، 19 اثر در بخش ویژه و 39 اثر در بخش خبرگزاریها بود و مابقی آثار نیز به دلیل غیرمرتبط بدون با محورهای جشنواره حذف شدند.

وی با بیان اینکه کار داوری آثار رسیده توسط هیئت داوران در اهواز در حال انجام است، ادامه داد: نتایج نهایی در روز هفدهم مردادماه همزمان با روز خبرنگار و با برگزاری مراسم باشکوهی اعلام خواهد شد و در آن از خالقان آثار برتر به شکل شایسته ای قدردانی می شود.

دبیر نخستین جشنواره مطبوعات شهری آبادان در پایان گفت: این جشنواره به همت شهرداری و با همکاری شورای اسلامی شهر آبادان، برگزار می شود.
:
:
:
آخرین اخبار