تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۱۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جای رحمتی را پر می‌کنم
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: جانشین شدن رحمتی کار سختی نیست و من تمام تلاشم را به کار میگیرم که جانشین خوبی برای رحمتی شوم.

به گزارش خوزنیوز، رحمان احمدی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه سال قبل به دلیل برخی بدقولی ها صلاح دید که از سپاهان جدا شود، گفت: دوست نداشتم از سپاهان جدا شوم. سپاهان را دوست داشتم اما شرایطی به وجود آمد که مجبور به ترک این تیم شدم اما حالا از بازگشت به سپاهان بسیار خوشحال هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان به کار می گیرم. البته جدایی از سپاهان به ضررم نبود و من به تیم دیگری رفتم و بازی کردم و در کل شرایطم بهتر از سال قبلش بود.

وی پیرامون شرایط تیم گفت: هنوز به مرز آمادگی نرسیده ایم به هر حال تفکر جدیدی وارد تیم شده و تیم با توجه به جذب بازیکنان جدید برای هماهنگی با این طرز تفکر نیاز به زمان دارد و امیدوارم با ایجاد هماهنگی تیمی بهتر از سال قبل داشته باشیم.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان پیرامون اردوی ترکیه نیز گفت: من سه روز آخر در آن اردو حضور داشتم.اردوی بسیار خوبی بود بازیکنان در صبح و بعد از ظهر به انجام تمرینات بسیار سخت می پرداختند و در کل اردوی بسیار مفیدی بود.

وی پیرامون دیدارهای سپاهان در هفته نخست و همچنین دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: دیدار با استقلال بدون شک دیداری سخت برای دو تیم خواهد بود که من مطمئن هستم پیروز این دیدار سپاهان خواهد بود همچنین درآسیا نیز شانس بسیار بالایی داریم و مطمئن باشید با این پتانسیل به مراحل بالاتر صعود می کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار