تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۶۱۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادیبی:
طرح جامع ورزش آبادان تدوین می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از تدوین طرح جامع ورزش آبادان خبر داد.

پیمان ادیبی با اشاره به تشکیل اتاق فکر ورزش آبادان با مشارکت و همراهی اساتید  و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان گفت: تدوین طرح جامع ورزش آبادان با محوریت تشویق بخش خصوصی به مشارکت در امر ورزش و اصل 44 قانون اساسی انجام می گیرد.

وی افزود: در این راستا قرار شد تا کاربری زمینهایی که در اختیار داریم شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد.

ادیبی اظهار کرد: راه اندازی بانک اطلاعاتی ورزش شهر اعم از تعداد ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و بیمه آنان یکی از مصوبات اتاق فکر ورزش آبادان بود که مصوب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: همچنین مقرر شد تا جلسات اتاق فکر ورزش آبادان با هدف بررسی مصوبات جلسات قبل و پیگیری موضوعات در جهت رسیدن به اهداف به طور ماهانه یک بار برگزار شود.

ادیبی با بیان اینکه آبادان مهد ورزش ایران است و ورزشکاران زیادی چه در رده استانی، ملی و جهانی بوده و هستند که همچنان برای ایران و ایرانی افتخار آفرینی می کنند ابراز امیدواری کرد تا با انجام این کار بخش اعظمی از مشکلات فرا روی ورزش آبادان کاهش یابد.

به گفته وی مصطفی خدادوست (معاون دانشگاه آزاد اسلامی آبادان)، نگار صالحی (استاد رشته مدیریت تربیت بدنی)، بالدی(مدیر گروه رشته تربیت بدنی و علوم ورزش)، عزیزی(استاد تربیت بدنی) و مرادی (استاد تربیت بدنی) به عنوان اعضای اصلی اتاق فکر ورزش آبادان به شمار می روند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار