تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۶۱۲۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم آبادان و خرمشهر دست نگهدارند
مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: افزایش قیمت زمین در آبادان و خرمشهر موجب خرسندی است .مردم این دو شهر نسبت به فروش زمین های خود دست نگهدارند
مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: افزایش قیمت زمین در آبادان و خرمشهر موجب خرسندی است .مردم این دو شهر نسبت به فروش زمین های خود دست نگهدارند.

به گزارش خوزنیوز،  افزایش قیمت زمین در آبادان و خرمشهر موجب خرسندی است/مردم این دو شهر نسبت به فروش زمین های خود دست نگهدارند  .ما به افراد حقیقی و حقوقی که با حضور خود در منطقه خرمشهر و آبادان خواستار ساخت‌وساز و انجام فعالیت‌های بزرگ تجاری هستند خوش‌آمد می گوییم هرچند ممکن است به دلیل اعلام پیوستن این دو شهر به منطقه آزاد متحمل هزینه گزافی شوند.

 مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حاشیه دیدار اخیر خود از خرمشهر و آبادان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در حال حاضر ما از افزایش قیمت زمین و مسکن در خرمشهر و آبادان خرسندیم.

مهندس اکبر ترکان افزود: وقتی منطقه‌ای آزاد اعلام می‌شود طبیعی است که قیمت زمین‌ و مسکن افزایش پیدا کند و مطمئناً ما هم از این مسئله  خرسند هستیم زیرا مالکان  زمین و مسکن در این مناطق به سود بیشتری دست پیدا خواهند کرد.

وی اظهار داشت: ما به افراد حقیقی و حقوقی که با حضور خود در منطقه خرمشهر و آبادان خواستار ساخت‌وساز و انجام فعالیت‌های بزرگ تجاری هستند خوش‌آمد می گوییم هرچند ممکن است به دلیل اعلام پیوستن این دو شهر به منطقه آزاد متحمل هزینه گزافی شوند.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه گفت:بنده شخصاً در دفعات متعددی به مردم محلی خرمشهر و آبادان اعلام کردم که نسبت به فروش زمین‌های خود دست نگهدارند زیرا قیمت زمین و مسکن در این مناطق رو به افزایش است و قطعاً افرادی که نسبت به فروش املاک خود در این مناطق اقدام کرده‌اند متضرر شده اند.

مهندس ترکان درباره ورود و قیمت‌گذاری دولت در جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت زمین و مسکن پس از اعلام پیوستن خرمشهر و آبادان به منطقه آزاد عنوان کرد:ما قطعاً در قیمت‌گذاری تجاری ارزش زمین و مسکن مردم در این منطقه دخالتی نخواهیم کرد زیرا مالک اصلی خود مردم هستند و بنده علاوه بر این به مالکان زمین در روستاهای هم جوار هم توصیه می کنم که فعلاً به هیچ عنوان اقدام به فروش اراضی خود نکنند.

لازم به ذکر است که با توجه به اعلام اخیر پیوستن خرمشهر و آبادان به منطقه آزاد اروند ، قیمت زمین و مسکن به شدت افزایش پیداکرده و خرید و فروش و نقل و انتقال در این دو شهر رکود بی‌سابقه‌ای پیدا کرده است این در حالی است که تعداد زیادی از جوانان و افرادی که چندین سال است با تلاش شبانه‌روزی و کار سعی در خرید زمین یا مسکن در سرزمین اجدادی خود را داشته‌اند با بی‌برنامگی دولت در این خصوص روبرو شده اند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
0
خب اونوقت اونایی که چیزی نداشتن دیگه هیچوقتصاحب زمین یاملک یاخونه نمیشن
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
0
0
salam khaste nabashid,man ye zamin be masahate 720 metr dar mantaghe azad khoramshahr daram,to sanad be onvane nakhlestoon namgozari shode ast,khastam gheymate hududi az in melk ra dar ekhtiare man gharar dahid,ba tashakoor
:
:
:
آخرین اخبار