تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۶۱۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نام‌نویسی اعتکاف دانشجویی در دانشگاه چمران
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز از آغاز نام نویسی آئین اعتکاف دانشجویی از امروز 30 فروردین در این دانشگاه خبر داد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه اعتکاف دانشجویی از جمله برنامه‌های ارزشمند مورد توجه مقام معظم رهبری است و ایشان از برگزاری اعتکاف‌های پرشور دانشجویی اظهار رضایت کرده‌اند، عنوان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز با همکاری بخش‌های مختلف و حمایت مسئولان دانشگاه، امسال نیز مراسم اعتکاف را نظیر دیگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: دانشجویان متقاضی برای شرکت در آئین اعتکاف دانشجویی لازم است نام‌، نام خانوادگی، شماره دانشجویی و رشته تحصیلی خود را به شماره پیامک 3000607091 ارسال کنند.
شفیعی گفت: نام‌نویسی شرکت در مراسم اعتکاف از امروز، 30 فروردین‌ آغاز شده و تا 5 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
یادآور می‌شود، سال گذشته آئین اعتکاف ویژه خواهران دانشجو در مسجد امام خمینی(ره)، مراسم ویژه برادران دانشجو در مسجد شهدا و مراسم اعتکاف ویژه اعضای هیئت علمی و خانواده کارکنان در مسجد امام صادق(ع) واقع در کوی اساتید دانشگاه شهید چمران از سوی نهاد رهبری دانشگاه برگزار شد.

خاطر نشان می شود؛ آئین اعتکاف دانشجویی برای پنجمین سال متوالی به همت، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری مسئولان دانشگاه از 23 تا 25 اردیبهشت همزمان با ایام البیض ماه رجب در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

:
:
:
آخرین اخبار