تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۶۱۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ؛
تیم‌بسکتبال‌پتروشیمی‌گام را با‌پیروزی‌برداشت
تیم پتروشیمی بندر امام برای رسیدن به مرحله فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور دومین دیدار خود در مقابل ذوب آهن اصفهان را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت.

تیم پتروشیمی بندر امام و ذوب آهن اصفهان در دومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور عصر روز دوشنبه در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار شد.

تیم پتروشیمی بندر امام در حالی پای به این میدان گذاشت که روز گذشته در نخستین دیدار خود در این مرحله مقابل حریف اصفهانی خود با نتیجه 80 بر 72 پیروز شده بود.

در دیدار امروز که به قضاوت امیرحسین صفرزاده به عنوان سرداور، محمد شهمیرزادی به عنوان داور اول و محمدرضا صالحیان به عنوان داور دوم برگزار شد، حدود یک هزار و 800 تماشاگر ماهشهری و بندر امامی صندلی‌های سالن 2 هزار نفری اندیشه شهرک بعثت ماهشهر را پر کرده بودند.

در این دیدار پنج بازیکن آغاز کننده برای تیم پتروشیمی بندر امام را جاناتان گیبسون، مهدی کامرانی، حامد آفاق، ارسلان کاظمی و نژاد سینانویچ تشکیل می‌دادند و در آن سوی میدان نیز علی باهران، رضا لطفی، ایمان زندی، اسلاوکو ورانس و روزبه ارغوان پنج بازیکنی بودند که فرزاد کوهیان به عنوان آغازگر مسابقه برای تیم ذوب آهن اصفهان به میدان فرستاد.

در کوارتر نخست این مسابقه شاگردان مهران حاتمی منسجم‌تر و برتر از حریف ظاهر شدند و توانستند نتیجه این 10 دقیقه را 24 بر 17 به سود خود رقم بزنند.

اما در کوارتر دوم بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان برتری خود را به بندر امامی‌ها دیکته کردند و موفق شدند اختلاف امتیازات را به حداقل برسانند.

این کوارتر با نتیجه 22 بر 16 به سود اصفهانی‌ها رقم خورد تا نیمه نخست با نتیجه نزدیک 40 بر 39 به سود پتروشیمی بندر امام به پایان برسد.

اما در کوارتر سوم این دیدار شاگردان مهران حاتمی باز هم میدان را در دست گرفته و نتیجه این کوارتر را 24 بر 15 به سود خود به پایان بردند تا با نتیجه 64 بر 54 از میهمان اصفهانی خود پیش بیافتند.

در کوارتر چهارم این دیدار نیز شاگردان فرزاد کوهیان برای جبران امتیازات از دست رفته خود را به آب و آتش زدند و در لحظات پایانی اختلاف را کاهش دادند.

اما هرچند تیم پتروشیمی بندر امام نتیجه این کوارتر را 20 بر 15 به ذوب آهن واگذار کرد اما در مجموع این شاگردان مهران حاتمی بودند که با نتیجه نزدیک 79 بر 74 پیروز این میدان شدند تا دومین گام خود را برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها با پیروزی پشت سر گذاشته باشند.

تیم پتروشیمی بندر امام برای راهیابی به مرحله فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور تنها به یک برد دیگر نیاز دارند.

سومین دیدار پتروشیمی بندر امام و ذوب آهن اصفهان پنجشنبه همین هفته در سالن ملت اصفهان برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار