تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۶۱۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک خبر داد ؛
فعالیت 20 موسسه قرآنی مردم نهاد در اندیمشک
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: 20 موسسه قرآنی مردم نهاد تحت حمایت این اداره در شهرستان اندیمشک مشغول به فعالیت هستند.

سعید علیپور امروز از فعالیت 20 موسسه قرآنی مردم نهاد در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این موسسات با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه نشر و ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت و آموزش حفظ و قرائت قرآن در بین نوجوانان و جوانان فعالیت دارند.

وی افزود: خوشبختانه خروجی کار این موسسه‌ها راضی کننده بوده و ما تنها در موسسه پسرانه قرآن و عترت الزهرا که بیش از 150 عضو دارد توانسته‌ایم در طول یک‌سال 20 حافظ قرآن از 15 جزء تا کل قرآن را تربیت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک اضافه کرد: نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی در بطن جامعه به خصوص جوانان و نوجوان موجب رشد و شکوفایی معنوی آحاد مردم و نورانی شدن قلوب آنان خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: حمایت از این موسسات قرآنی و فرهنگی ـ مذهبی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده در راستای این شعار و عمل به فرمایشات معظم له است که این اداره تلاش دارد این روند را در شهرستان سریع‌تر کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار