تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۱۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مسابقات قرآنی فرهنگیان استان
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری مسابقات قرآنی فرهنگیان با حضور 211 شرکت کننده خبر داد.

محمد تقی زاده اظهار کرد: سومین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان استان در سه رشته قرائت، تفسیر (جزء اول) و حفظ پنج جزء پیوسته و جزء اول و دوم از ساعت هشت و سی دقیقه صبح روز پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور 105 نفر زن و 106 نفر مرد در محل مدرسه شاهد رضوان و شاهد عفاف ناحیه یک اهواز به مدت یک روز و همزمان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در همان روز پس از پایان مسابقات و اعلام نظر داوران از نفرات اول تا سوم هر رشته تجلیل به عمل می آید.

تقی زاده با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی مادی و معنوی انسان ها خاطرنشان کرد: ارتباط افراد با قرآن باعث می شود که زندگی آنها رنگ و بوی قرآن و حال و هوای معنوی داشته باشد و افرادی که به طور مداوم قرآن را قرائت می کنند بیشتر از سایر افراد از رهنمودهای قرآنی بهره مند شده و این رهنمودها را در زندگی خود به کار می گیرند.

وی اذعان کرد: هر روز جلوه تازه ای از قرآن برای ما آشکار می شود و قرآن همیشه و در هر زمانی برای تمامی نسل ها قابل استفاده است و این کتاب آسمانی نقشه راه زندگی انسان هاست که افراد مخلص و با ایمان که این معجزه الهی را به خوبی شناخته اند بیشتر از دیگران از آن استفاده می کنند و قرائت قرآن موجب آرامش و تسکین روح می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: قرآن به انسان می آموزد تا چه زندگی ای داشته باشد که موجب حفظ و بقای رفیع وی شود و همچنین می آموزد که چگونه زندگی کند تا عذاب بر او نازل نشود و در حقیقت قرآن ویژگی های یک زندگی توأم با نیک بختی و سعادتمندی را به انسان نشان می دهد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار