تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۱۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2مقام برگزیده برای نمایش دیگر مرا صدا نزن
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: نمایش «دیگر مرا صدا نزن» کاری از انجمن هنرهای نمایشی آبادان در سیزدهمین جشنواره تئاتر عربی دشت آزادگان دو مقام برگزیده را کسب کرد.

فرهاد پورغراوی علوانی امروز اظهار کرد: همواره آبادان به‌عنوان یکی از ارکان فعالیت‌های فرهنگی هنری در استان خوزستان محسوب می‌گردد از این‌رو فرزندان این خطه از کشور با سعی و تلاش توانسته‌اند نام شهر ثامن‌الائمه را در اذهان زنده نگه دارند.

وی ادامه داد: آبادان دارای بسترهای مناسبی جهت رشد و شکوفایی فعالیت‌های فرهنگی هنری است و اگر مسئولان در این زمینه‌ها با هنرمندان همراهی بیشتری داشته باشند می‌توانیم جایگاه این شهرستان را در تولید فعالیت‌های مورد نیاز جامعه و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تبین و گسترش دهیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به سیزدهمین جشنواره تئاتر عربی دشت آزادگان  اشاره کرد و افزود: نمایش عربی «دیگر مرا صدا نزن» کاری از انجمن هنرهای نمایشی آبادان با تمرین مداوم بازیگران خود توانست دو مقام برگزیده را به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه بیان کرد: این نمایش به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی لیلا دریس، بازیگری سحر مقدم، حدیث دریس، لیلا دریس و مشاور کارگردانی امیرحسین افتخاری و موسیقی رضا چوپان اجرا گردید.

علوانی ضمن تشکر و قدردانی از این عزیزان هنرمند، درباره مقام‌های کسب شده این هنرمندان در سیزدهمین جشنواره تئاتر عربی دشت آزادگان خاطرنشان کرد: مقام برگزیده بازیگر زن به لیلا دریس و مقام برگزیده کارگردانی جشنواره نیز به لیلا دریس اختصاص یافت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار