تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۱۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار تدارکاتی ایران با موزامبیک لغو شد
تیم ملی ایران قرار بود در جریان اردوی آفریقای جنوبی چهارشنبه آینده دیداری تدارکاتی با تیم ملی موزامبیک برگزار کند و حتی سایت فیفا نیز این دیدار را در برنامه‌ دیدارهای دوستانه تیم ملی گنجانده بود، اما این دیدار لغو شد
با تایید دبیرکل فدراسیون فوتبال دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با موزامبیک لغو شد.

بر اساس تصمیم کارلوس‌ کی‌روش دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در تاریخ 10 اردیبهشت برابر موزامبیک لغو شد. مهدی محمدنبی این خبر را تایید کرده است.

تیم ملی ایران قرار بود در جریان اردوی آفریقای جنوبی چهارشنبه آینده دیداری تدارکاتی با تیم ملی موزامبیک برگزار کند و حتی سایت فیفا نیز این دیدار را در برنامه‌ دیدارهای دوستانه تیم ملی گنجانده بود، اما این دیدار لغو شد.

طبق برنامه‌ریزی جدید تیم ایران با سه بازی تدارکاتی دیگر با تیم‌های باشگاهی آفریقای جنوبی کارش را در این اردو به پایان می‌رساند. این بازی‌ها به ترتیب در روزهای شنبه (فردا)، سه‌شنبه و پنج‌شنبه انجام می‌شود.

کارلوس کی‌روش به خاطر دو بازی تدارکاتی فشرده‌ای که تیم ملی انجام داد و همچنین تمرین سختی که بازیکنان دیروز داشتند، صبح امروز به آنها استراحت داد و در نوبت عصر تمرین سبکی را در زمین چمن انجام خواهند داد. ملی‌پوشان 12 اردیبهشت به ایران باز خواهند گشت.
:
:
:
آخرین اخبار