تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۱۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان:
منظر شهری شهرستان کارون ارتقا می‌یابد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: این سازمان امیدوار است با افتتاح این مرکز سیما و منظر شهری و کیفیت ساخت و ساز اصولی شهرستان کارون ارتقا یابد.

فرخ حاج شیخ‌الاسلامی در آیین افتتاح دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی خوزستان در شهرستان کارون که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: شهرستان کارون به عنوان یکی از مبادی ورودی استان و با وجود پتانسیل‌های انسانی و توانمندی‌های اقتصادی، از لحاظ معماری و شهرسازی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی ادامه داد: این سازمان امیدوار است با همکاری شهرداری کارون نقش موثر خود را در ارتقای سیما و منظر شهری و افزایش کیفیت ساخت و ساز اصولی ارتقا بخشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خاطرنشان کرد: اما مشارکت و همکاری شهرداری‌ها، فرمانداری، ائمه جمعه شهرهای مذکور و همچنین مردم شریف شهرستان کارون بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: با حمایت مسئولان، سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان می‌تواند در راستای تحقق وظایف ذاتی خود، اجرای مقررات ملی ساختمان و ترویج فرهنگ ساخت و ساز اصولی، در تأمین مسکن ایمن و سرپناه مطمئن برای شهروندان به نتایج لازم دست یابد.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به اینکه با افتتاح دفتر کارون، سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان دارای 20 دفتر نمایندگی در استان خوزستان خواهد شد عنوان کرد: امیدواریم فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص معماری اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار