تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۶۱۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان خبر داد ؛
برگزاری دوره‌های آموزشی تفسیر المیزان در خوزستان
این برنامه به صورت هفتگی و مستمر در کتابخانه مرکزی استان برگزار خواهد شد و امیدواریم با استقبال خوب اعضای کتابخانه مرکزی شاهد تداوم و استمرار بیشتر برنامه‌های فرهنگی از این قبیل در کتابخانه‌های عمومی باشیم
رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان از برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات تفسیر المیزان در استان خبر داد.

 روح‌الله خادمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری جلسات تفسیر المیزان و تفسیر عارفانه حافظ در روزهای سه شنبه هر هفته ساعت 18 و 30 دقیقه تا 19 و 30 دقیقه توسط استاد برجسته دانشگاه خبر داد.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی توسط خانم کیانوش‌راد از اساتید دانشگاه و متخصص موضوعی این رشته در محل کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار می‌شود.

رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان تصریح کرد: کیانوش‌راد سابقه تألیف چندین کتاب و مقالات مرتبط در این موضوع تخصصی و همچنین تدریس در دانشگاه‌های استان را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال 93 توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک سرمایه فرهنگی تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهند گرفت و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی بخشی از این حرکت خواهد بود.

خادمی خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت هفتگی و مستمر در کتابخانه مرکزی استان برگزار خواهد شد و امیدواریم با استقبال خوب اعضای کتابخانه مرکزی شاهد تداوم و استمرار بیشتر برنامه‌های فرهنگی از این قبیل در کتابخانه‌های عمومی باشیم.

وی در پایان گفت: برنامه‌های فرهنگی کتابخانه مرکزی استان در حال گسترش است از جمله این برنامه‌ها فعالیت‌های مربوط به کودک و نوجوان، ویژه برنامه‌های نابینایان، برنامه‌های کانون ادبی و کانون قرآن و نهج البلاغه کتابخانه مرکزی و... است و این برنامه‌ها با استقبال بسیار خوب اعضا همراه بوده است و ما در تلاش هستیم برنامه‌های بیشتری مانند دوره‌های آموزشی و پژوهشی توسط اساتید دانشگاه و متخصصان موضوعی را نیز به برنامه‌های کتابخانه مرکزی خوزستان اضافه کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار