تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۶۱۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صعود تیم بسکتبال نفت آبادان به ليگ برتر
سرمربی تیم بسکتبال پخش و پالایش نفت آبادان، صعود تمیش را به لیگ برتر کشور حاصل یک برنامه‌ریزی بلندمدت دانست و گفت: با اين موفقيت توانستیم بسکتبال آبادان را زنده کنیم.

حماد ثامری اظهارکرد: این موفقیت حاصل یک برنامه‌ریزی بلندمدت بود. ما یک برنامه‌ي سه ساله را برای رسیدن به هدف‌مان تعیین کرده بویم و خدا را شکر با دو سال کار، توانستیم آبادان را صاحب اولین تیم لیگ برتری كرده و بسکتبال آن را زنده کنیم.

وی درباره عوامل موفقیت تیمش گفت: مهم‌ترین عامل موفقیت‌مان، برنامه‌ریزی خوب و مدون کادرفنی تیم بود، ضمن این‌که مسوولان هم از ما حمایت کردند و با حمایت آن‌ها توانستیم کارمان را ادامه دهیم. در کل برنامه‌ریزی و حمایت‌ها باعث شد زحمات‌مان به ثمر بنشیند.

سرمربی تیم بسکتبال پخش و پالایش نفت آبادان با بیان اين‌كه تیم ما 9 بسکتباليست 17، 18 ساله بومی آبادان دارد که آن‌ها آینده بسکتبال این شهرستان هستند، عنوان‌كرد: باتوجه به این‌که می‌خواستیم کار زیربنایی انجام دهیم، ترجیح دادیم در این رده ‌سنی شروع به فعالیت کنیم. تا دو، سه سال آینده نيز آبادان صاحب یک تیم خوب با 70، 80 درصد بازیکنان بومی خواهد بود.

وی افزود: بسکتبالیست‌هایی هم که از بیرون جذب کرده‌ایم، از نظر فنی واقعا بالا هستند و فکر می‌کنم هر کدام در پست خودشان در لیگ دسته یک ایران، بهترین هستند. این بازیکنان سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارند.

ثامری در ادامه درباره دیدار تیمش در فینال لیگ دسته یک برابر بهشت هیرکان برای تعیین تیم قهرمان، توضیح‌داد: سه‌شنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) میهمان تیم بهشت هیرکان هستیم و باتوجه به این‌که به فینال رسیده‌ایم، هدف اصلی‌مان قهرمانی است تا برای خوزستان و آبادان افتخار کسب کنیم.

وی درباره برنامه‌های آینده تیمش گفت: باید در اين زمينه با مسوولان صحبت کنیم تا ببینیم وضعیت برای سال آینده به چه صورت می‌شود. صحبت‌های اولیه‌اي شده ولی توافقات به صورت کامل انجام نشده است. دوست داریم به صورتی کار کنیم که شرمنده هواداران نشویم و مردم آبادان هم از بودن تیم در لیگ برتر لذت ببرند. برای رسيدن به اين مهم نيز یکسری مولفه‌ها وجود دارد که در اين زمينه هم قول مساعد داده شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار