تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۶۱۶۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجليل از 15فرآيندآموزشي برتر در جشنواره شهيد مطهري دانشگاه علوم پزشكي اهواز
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشكي جندی‌شاپور اهواز با بيان نحوه انتخاب صاحبان فرآيندهاي آموزشي برتر در جشنواره شهيدمطهري اين دانشگاه،  گفت: اساتید برتر از بین افراد با بیش از سه سال سابقه تدريس انتخاب شدند.

دكتر فاطمه احمدی در مراسم ارائه و تجلیل از صاحبان فرآيندهاي آموزشي برتر و هفتمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور اهواز كه يك‌شنبه 7 ارديبهشت‌ماه، در تالار اجتماعات شهداي اين دانشگاه برگزار شد، با اشاره به دستورالعمل انتخاب اساتید برتر در اين جشنواره اظهار داشت: ارزشیابی سالیانه کیفیت آموزشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه 60 درصد نمره را تشکیل می دهد و 12 درصد نمره نیز مربوط به همکاری و شرکت در جشنواره شهید مطهری است.

وی افزود: باقی نمره نیز مربوط به همکاری با مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی و ارایه مقالات در حوزه پژوهش در آموزش است؛ همچنین تصمیم بر این شد که اساتیدی که در سه سال اخیر به‌عنوان برتر شناخته شده‌اند، دیگر در دوره بعد معرفی نشوند.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشكي جندی‌شاپور اهواز با بيان اين‌كه اساتید برتر از بین افراد داراي بيش از سه سال سابقه تدريس انتخاب شدند و یک نفر نیز به‌عنوان استاد جوان برتر معرفي مي‌شود، تصريح کرد: از یک نفر به‌عنوان استاد برتر، دو نفر به‌عنوان دانشیار برتر، سه نفر به عنوان استادیار برتر، یک نفر به عنوان هیأت‌علمی جوان و دو نفر به‌عنوان مربی برتر در این مراسم تجلیل می‌شود.

احمدی در خصوص فرآيندهاي آموزشي برتر جشنواره نيز خاطرنشان کرد: در سال گذشته 30 فرایند از دانشکده‌های مختلف دریافت و پس از داوری، 14 فرایند انتخاب و به جشنواره کشوري معرفي شد. دو فرایند از این تعداد حائز رتبه برتر کشوری شدند و در این مراسم از 15 فرایند برتر در پنج بخش تقدیر مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار