تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۱۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اکبری نیا:
راه اندازی دومین کتابخانه در هفتکل
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی هفتکل از راه اندازی دومین کتابخانه در این شهرستان به منظور بالا بردن سطح مطالعه خبر داد.

ابوذر اکبری نیا اظهار کرد: با پیگیری های انجام گرفته در دو ماهه ی اخیر و با همکاری اداره آموزش و پرورش هفتکل، به زودی دومین کتابخانه در سطح این شهرستان راه اندازی و شروع به کار می کند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل کتاب و کتابخوانی و گسترش این دو در ارتقا سطح فرهنگ در بین مردم افزود: کتاب به عنوان یک دوست و یار مهربان می تواند افراد را به سوی باز کردن درهای علم و دانش رهنمون کند و بدین لحاظ این اداره از ابتدای امسال با سرلوحه قرار دادن شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است چشم انداز و مسیر راه برای خود تعریف کره و در اولین گام، به زودی کتابخانه مشارکتی پژوهشسرای دانش آموزان و معلمان هفتکل شروع به کار خواهد کرد.

اکبری نیا همچنین بیان کرد: این کتابخانه با دارا بودن حدود هشت هزار عنوان کتاب و در ساختمانی با زیر بنای 800 متر مربع با مشارکت اداره آموزش و پرورش راه اندازی و به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با تقدیر از مسئول اداره آموزش و پرورش هفتکل تصریح کرد: همکاری اداره آموزش و پرورش با اداره کتابخانه های عمومی نقش بسیار مهمی در تسریع راه اندازی این کتابخانه داشته که این عملکرد شایسته تقدیر است.

مرجع / فـارس
برچسب ها: هفتکل ، کتابخانه
:
:
:
آخرین اخبار