تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۱۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمانپور:
زنان با دقت عمل بیشتری به امور محوله خود می‌پردازند
عضو شورای شهر اهواز گفت: زنان بارها نشان داده اند که در تمام عرصه توانسته اند پا به پای مردان در جامعه حضور یابند و به علت برخوردار بودن از یک سری ویژگی های خاص زنانه با دقت عمل بیشتری به امور محوله خود می پردازند.

آذر زمانپور عنوان کرد: زنان بارها نشان داده اند که در تمام عرصه توانسته اند پا به پای مردان در جامعه حضور یابند و در هر قسمتی که وظیفه ای به آنها محول شد به نحو احسن از عهده آن برآیند زیرا زنان به علت برخوردار بودن از یک سری ویژگی های خاص زنانه با دقت عمل بیشتری به امور محوله خود می پردازند.

وی افزود: اما زنان با داشتن چنین ویژگی هایی متاسفانه در جامعه مورد بی مهری قرار گرفته اند و بسیاری از آنان به علت برخورداری از امکانات نامناسب و یا نداشتن زمینه لازم برای ورود به اجتماع از حق قانونی خود محروم مانده اند که این محدودیتهای اجتماعی و فرهنگی در استان ما بسیار به چشم می خورد.

این عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: عدم توجه به زنان و نیازها و خواسته هایشان چه از نظر رفاهی، بهداشتی و تغذیه ای و فرهنگی سبب شده است که سلامت جسم و روانشان با مشکل روبرو شود.

زمانپور ادامه داد: رسیدگی به نیازهای بانوان نیازمند یک نگاه ویژه و توجه همه جانبه از سوی مسوولین است تا در یک پروسه زمانی بتوان با بهره گیری از وجود بانوان در شورا و با یک برنامه ریزی مناسب از امکانات و درآمدهای استان و بودجه های در نظر گرفته شده در برآورده کردن نیاز زنان استان گام برداریم.

وی تصریح کرد: رسانه ها نیز می توانند با پیگیری مطالبات شهروندان و رساندن صدای آنان به گوش مسوولان نقش بزرگی در این امر به متولیان امور بانوان ایفا کنند تا ما هر چه بهتر و سریعتر بتوانیم با مشکلات و خواسته های بانوان استانمان آشنا شویم و در راه حل آنها گام برداریم.

زمانپور افزود: در اینجا بار دیگر بر پیگیری طرح تاکسی صورتی ویژه بانوان، ساماندهی سرویس های مدارس دختران با بهره گیری از راننده های خانم و لباس فرم ویژه تاکید می کنم تا هر چه بیشتر بر امنیت دختران و فرزندانمان به عنوان اقشار آسیب پذیر در جامعه توجه کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار