تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۱۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز خبر داد ؛
خرید مواد اولیه برای تولید 500 کیلومتر لوله
مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز از خرید مواد اولیه برای تولید 500 کیلومتر لوله از سوی این شرکت خبر داد.

عبدالحسین بساق زاده گفت: با توجه به اینکه امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده، این شرکت نیز با مدیریت جهادی سعی در احقاق و اجرایی کردن این شعار ملی دارد.

بساق زاده به قراردادهای انجام شده طی امسال اشاره کرد و گفت: قرارداد با شرکت دانیال پترو برای خط لوله نائین – کاشان – ری که 420 کیلومتر معادل 62 هزار تن لوله 20 اینچ است، نهایی و مواد مورد نیاز تا روزهای آینده به شرکت لوله سازی اهواز حمل می شوند.

این مقام مسئول افزود: پس از دریافت مواد اولیه، پروژه های شرکت لوله سازی اهواز اجرا می شوند.

بساق زاده همچنین اظهار کرد: همچنین شرکت مناطق نفت خیز جنوب درخواست 30 کیلومتر لوله را داده که مواد اولیه 11 کیلومتر موجود و مواد مورد نیاز 19 کیلومتر باقی مانده به صورت lc از شرکت فولاد مبارکه سفارش گذاری شده است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به دیگر پروژه ها گفت: مواد اولیه لوله های کیسینگ (لوله های جداره چاه) 30 اینچ برای شرکت حفاری نیز در شرکت اکسین تولید و س از رسیدن مواد، تولید آغاز می شود.

بساق زاده توضیح داد: همچنین پس از اخذ گواهی نامه های استاندارد، مقرر شد که یک هزار تن پلی اتیلن از پتروشیمی تبریز خریداری شود.

وی با بیان اینکه مواد اولیه لوله های 20 اینچ نیز در چین تولید شده است، افزود: این مواد برای پروژه شرکت آب نیرو بندر امام که 17 و نیم کیلومتر و سه هزار تن است تهیه و از ماه آینده اجرایی می شود.

بساق زاده افزود: برای 630 تن لوله 10 اینچ شرکت گاز خراسان جنوبی نیز مواد اولیه مورد نیاز در شرکت فولاد مبارکه انجام شده و خرداد ماه آینده به شرکت لوله سازی اهواز می رسد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار