تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۱۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاربران/ فیلم/ پروژه نیمه کاره شبکه فاضلاب مردم چمران را آزار می دهد
هنگام بارندگي قسمت حفاري شده تبديل به يك باتلاق وحشتناك شده و با نبود روشنائي اين وقع را بدتر و خطرناك تر كرده است / لطفا تا قبل از اينكه حادثه اي براي اهالي اين منطقه رخ نداده است قضيه را بطور جدي پيگيري كنيد
آقای «محمد بنی سعید» از کاربران خوزنیوز گزارش و فیلم زیر را از مشکلات محل سکونت خود را برای ما ارسال کرده است. خوزنیوز از ارائه گزارش های شما در ارائه مشکلات و راهکارها برای بهبهود شرایط زندگی در خوزستان استقبال می کند. شما می توانید گزارش ها، مطالب، فیلم و تصاویر مورد نظرتان را از طریق ایمیل info@khouznews.ir  برای ما ارسال بفرمایید.


مطالبي كه مي نويسم مربوط به  شهرچمران در شهرستان بندر ماهشهر مي باشد.

بيش از 8 ماه پيش  به منظور ايجاد فاضلاب براي منازل كوي خيام شهرچمران و منازل مسكن مهر روبروي كوي خيام ، خيابان اصلي كوي خيام را شروع به حفاري شد كه با اين حفاري ديوارهاي خانه هاي سرنبش كمي آسيب ديدند كه با اعتراض مردم مواجه شده و كار حفاري به مدت 3 ماه متوقف شد تا بالاخره بعد از 3 ماه دوباره شروع به حفاري كردند كه اين بار براي مهار نشست زمين از يكسري آهن هاي (حائل) استفاده كردند كه ديوار كمتر نشست كند كه اينطور هم شد.


دانلود

مورد اصلي اينجاست  كه بعد از حفاري زياد ، كار نصف و نيمه متوقف شده و  تا امروز ماههاست  كه وضعيت بسيار خطرناكي را براي ساكنان منطقه بوجود آمده است.

هنگام بارندگي قسمت حفاري شده تبديل به يك باتلاق وحشتناك شده و با نبود روشنائي اين وقع را بدتر و خطرناك تر كرده است و در ضمن اين منطقه مسكوني تبديل به پاركينگ وسايل شهرداري شده و تردد خيلي مشكل شده مخصوصا براي ماشين هاي شخصي بدون اينكه دلشون به حال اين مردم بسورد.

لطفا تا قبل از اينكه حادثه اي براي اهالي اين منطقه رخ نداده است قضيه را بطور جدي پيگيري كنيد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
نيما اهوازي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
0
با سلام متاسفانه مشكلات بسياري در اين شهر وجود دارد كه خواهشمند است انها را به گوش مسئولين محترم برسانيد.
1- عدم وضعيت برق و اب اشاميدني2- عدم اسفالت جاده اصلي چمران به ازاد راه اهواز مدت 4 سال است كه هنوز تكميل نشده است3- وجود خانه هاي خالي از سكنه در اطر اف اين شهر توسط صنايع پتروشيمي 4- عدم وجود پمپ گاز cng -متاسفانه شهرداخوب اين شهر را شوراي شهر بركنار نمود6- وجود سگهاي ولگرد و عقرب وحيوانات موزي بدليل وجود نيزار و عدم بهداشت و فاضلاب مناسب 7- عدم وجود محل خريد مناسب 8- عدم نظارت بر اصناف بدليل گرانفروشي و كم فروشي
لذا خواهشمند است گزارشي از اين شهر تهيه نمائيد .
:
:
:
آخرین اخبار