تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۶۱۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان:
كميته‌فوتبال‌ساحلی‌باروحیه‌بازیکنان‌مابازی‌می‌کند!
مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان آبادان با اشاره به عدم حضور بازيكني از اين تيم در تيم‌ملي فوتبال ساحلي گفت: مطمئن هستم كه آن‌ها دارند با روحیه بازیکنان ما بازی می‌کنند.

عبدالله جهان‌نژادیان اظهار کرد: ما در لیگ برتر در گروه جنوب کشور با تیم های پارس جنوبی بوشهر، گلساپوش یزد، شهرداری بندرعباس، تیران اصفهان، یاران اصفهان و فولاد مبارکه اصفهان همگروه شده ایم و اولین دیدارمان 18 اردیبهشت ماه در اصفهان مقابل تیران است.

وی در ادامه گفت: در استان خوزستان اصلا به فوتبال ساحلی بها داده نشده است. تمام استان ها در تیم ملی بازیکن دارند و شهرداری‌هایشان زمین‌های ساحلی برای فعالیت این رشته راه‌اندازی کرده اند ولی در این جا جز شهرداری اهواز که اقدامات مختصری در این زمینه انجام داده است، سایر شهرداری‌ها کاری نکرده اند.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان نژادیان آبادان عنوان کرد: ما هم امسال در گروهی قرار داریم که تنها تیم خصوصی هستیم در حالی که تمام تیم های اسپانسر دارند و شهرداری‌هایشان به آن‌ها کمک می کنند. تیم ما شخصی هدایت می شود و در آبادان هم هیچ کس از نظر مالی به ما کمک نكرده است.

وی خاطرنشان‌کرد: ما در گروه مان تنها تيمي هستیم که تمام بازیکنان سال گذشته مان را حفظ کرده ایم که این برای ما انگیزه است. ضمن اینکه امسال دو، سه بازیکن جوان مستعد آبادانی را هم جذب كرديم. با توجه به نتایج خوبی که هاشم‌پور سال گذشته کسب کرد، تصمیم گرفتیم امسال نيز هدایت تیم را به هاشم‌پور بسپاریم.

جهان‌نژاديان درباره هدف شان از حضور در لیگ برتر کشور گفت: سال گذشته در گروه مان سوم شدیم و نتوانستیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم ولي امیدوارم امسال نتایج بهتری کسب کنیم و حداقل از گروه مان صعود کنیم. امسال حریفان بسیار خوبی در گروه مان قرار دارند و به نظرم گروه بسیار سختی داریم. 90 درصد ملی پوشان نیز در تیم های گروه ما هستند.

وي با گله مندی از كميته فوتبال ساحلی فدراسيون عنوان کرد: متاسفانه تیم ما بازیکنی نه در تیم الف و نه در تیم ب تیم‌ملی دارد، من مطمئن هستم دارند با روحیه بازیکنان مان بازی می‌کنند که من در این زمینه گله‌مند هستم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار