تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۶۱۷۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حق‌الزحمه جدید دفاتر کاریابی تعیین شد
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان از تعیین حق‌الزحمه جدید دفاتر کاریابی و مشاوره شغلی خبرداد و گفت: طبق فرمول جدید از این پس هر کاریابی برای به‌كارگماری هر نفر معادل ۵۰ درصد حداقل حقوق دریافت می‌کند.

هوشمند صفائي اظهاركرد: حق‌الزحمه ثبت حضوري كارجو در موسسات كاريابي داخلي 40 هزار ريال و در صورت تمايل كارجو به انجام مشاوره شغلي حق‌الزحمه مشاوره شغلي 60 هزار ريال است.

وي افزود: حق‌الزحمه ثبت‌نام حضوری کارجو در موسسات کاریابی خارجی مبلغ 50 هزار ریال و در صورت تمایل کارجو به انجام مشاوره شغلی با وی، حق‌الزحمه مشاوره مبلغ 100 هزار ریال تعیین شده است.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان برلزوم مشاوره و هدايت شغلي انجام فرآيند مشاوره شغلي توسط كارشناس مرد براي آقايان و كارشناس زن ويژه خانم‌ها تاكيدكرد و گفت: حق‌الزحمه كاريابي بابت به كارگماري جوينده كار در داخل كشور براي قرارداد يك ساله و بيش‌تر معادل 50 درصد حداقل دستمزد اعلام شده توسط شوراي عالي كار در سال 1393 است و در صورتي كه دستمزد ثابت به كارگمارده بيش‌تر از حداقل دستمزد باشد 20 درصد تفاوت حقوق كارجو با حداقل دستمزد اعلام شده در سال 1393 به حق الزحمه اضافه خواهد شد.

صفائي بيان‌كرد: براي قراردادهاي كم‌تر از يك‌سال حق‌الزحمه به نسبت ماه‌هاي كاركرد محاسبه خواهد شد. همچنين كاريابي با توافق با به كارگمارده مي‌تواند حق‌الزحمه خود را به صورت اقساط وصول كند.
:
:
:
آخرین اخبار