تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۶۱۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت هفته کارگر صورت می‌گیرد ؛
عضویت رایگان کارگران در کتابخانه‌های عمومی
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از عضویت رایگان کارگران در کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت هفته کارگر خبر داد.

لفته منصوری امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه این هفته متعلق به کارگران است و  به پاس قدردانی از زحمات کارگران، این افراد می‌توانند برای ثبت نام رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان اقدام کنند و این اقدام در روز چهارشنبه دهم اردیبهشت در همه کتابخانه‌های عمومی استان انجام می‌شود.

وی افزود: طی هماهنگی به عمل آمده اداره کل کتابخانه‌های عمومی با اداره کل کار و رفاه اجتماعی، خانه کارگر اهواز و بسیج ادارات استان برای عضویت رایگان کارگران در تمام کتابخانه‌های عمومی استان اقدام می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اضافه کرد: کتاب به عنوان میراثی ماندگار و پدیده‌ای باشکوه و باارزش در زندگی بشر است و قرآن کریم سرآمد همه کتاب‌های عظیم است.

وی ادامه داد: پیشینه فرهنگی ما و تعداد کتاب‌ها و کتابخانه‌ها در عصر شکوفایی تمدن اسلامی و اهتمام دانشمندان اسلامی و ایرانی در پدید آوردن آثار ارزشمند جهانی، همه و همه ناظر بر اهمیت کتاب و کتابخوانی است.

منصوری گفت: رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی‌ها مختلف به اهمیت بحث مطالعه و کتابخوانی اشاره فرمودند و تاکید کردند «همه دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای سطح مطالعه مسئول هستند» و این اداره کل از همه علما، فرهیختگان، نویسندگان و دستگاه‌های فرهنگی و مشتاقان به منظور بسیج همگانی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اشاعه این میراث ماندگار دعوت می‌کند.

وی با تبریک هفته کارگر به کارگران تلاشگر استان و تقدیر از همکاری دستگاه‌های همکار تاکید کرد: کارگران می‌توانند با مراجعه به تمام کتابخانه‌های عمومی استان و ارائه تصویر شناسنامه، یک قطعه عکس، کارت شناسایی کارگری یا با معرفی نامه  از اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یا اداره کل و بسیج سازمان مربوطه نسبت به عضویت یک ساله در کتابخانه عمومی محل سکونت خود اقدام کنند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در پایان تاکید کرد: عضویت رایگان کارگران تلاشگر استان فقط در روز چهارشنبه مورخ در محل کتابخانه‌های عمومی استان انجام می‌شود و کارگران با عضویت می‌توانند علاوه بر امانت کتاب و سی دی از سایر خدمات ویژه کتابخانه مانند کافی نت، نمایه نشریات، انجمن ادبی کتابخانه‌ها و طرح کتاب من نیز بهره‌مند شوند.
:
:
:
آخرین اخبار