تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۱۷۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یوونتوس یک گام تا قهرمانی در سری A
یوونتوس با پیروزی خارج از خانه برابر ساسولو در یک قدمی قهرمانی در سری A ایتالیا قرار گرفت.

هفته سی و پنجم رقابت های سری A ایتالیا با برگزاری یک دیدار به پایان رسید که در آن یوونتوس موفق شد ساسولو را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

ابتدا ساسولو میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 9 با ضربه سیمونه زازا به گل نخست دست یابد. پس از این گل یوونتوس به خود آمد و موفق شد در دقیقه 35 با ضربه کارلوس توس آرژانتینی بازی را به تساوی بکشاند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

یوونتوس مهمان در دقیقه 58 موفق شد با ضربه کلودیو مارکیسیو گل برتری خود را وارد دروازه ساسولو کند. این پایان کار نبود و فرناندو یورنته در دقیقه 76 تیرخلاص را شلیک کرد تا این دیدار در پایان با برتری 3 بر یک یوونتوس به پایان برسد.

یوونتوس پنجشنبه همین هفته در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برابر بنفیکا قرار خواهد گرفت تا شکست 2 بر یک در بازی رفت را جبران کند. شاگردان آنتونیو کونته دوشنبه هفته آینده در هفته سی و ششم میزبان آتالانتا هستند و می‌توانند با پیروزی خانگی در آن دیدار قهرمانی خود را مسجل کنند.

در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا یوونتوس با 93 امتیاز صدرنشین است، رم با 85 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و ناپولی با 69 امتیاز سوم است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: یوونتوس ، سری A
:
:
:
آخرین اخبار