تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۶۱۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس خبر داد ؛
اختصاص یک‌هزار میلیارد ریال به راه‌های‌ دزفول
نماینده مردم دزفول در مجلس از اختصاص یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش راه این شهرستان خبر داد.

عباس پاپی‌زاده امروز اظهار کرد: شهر دزفول از نظر شاخص جاده‌ها در کشور و استان خوزستان جایگاه غیرقابل قبولی دارد و برای نخستین بار توانستیم در این زمینه اعتباری ویژه اخذ کنیم.

وی با اشاره به برخی شاخص‌های موجود در بخش جاده‌های کشور افزود: در استان خوزستان شهرستان دزفول از میان 23 شهر جایگاه 21 را از نظر شرایط جاده‌ها به خود اختصاص داده است و این مسئله نشان از عقب ماندگی فاحش در بخش جاده‌های شهرستان دزفول است که باید برطرف شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عقب ماندگی در جاده‌های شهرستان دزفول تا جایی است که در سال گذشته شاهد کشته شدن تعدادی از همشهریان خود بودیم و به این دلیل باید پس از آسیب‌شناسی برای رفع مشکلات موجود چاره‌ای اساسی اندیشید.

وی اضافه کرد: با رایزنی‌های انجام شده اعتبار یک‌هزار میلیارد ریالی برای بخش راه شهرستان دزفول در نظر گرفته شده است که این اعتبار از محل ملی تامین خواهد شد.

پاپی‌زاده تاکید کرد: فراهم نبودن زیرساخت‌ها در بخش راه‌های دزفول مانع از توسعه همه جانبه این شهر شده است و باید در این زمینه تلاش مضاعفی در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: با افزایش چشمگیر بودجه شهرستان دزفول در بخش جاده بودجه بخش راه شهرستان 100 برابر شده است و امید است این افزایش اعتبارات ادامه داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار