تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۱۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجازات سارقان انرژی برق شبکه اهواز
با همکاری دستگاه قضایی، تعداد 59 مشترک متخلف که اقدام به دست‌کاری تجهیزات اندازه‌گیری نموده بودند جمعا به‌مبلغ يك ميليارد و 602 ميليون ریال جریمه نقدی شدند.

یدالله حضرتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این خصوص گفت: با اقدامات گسترده انجام شده از سال 1386 تاکنون نسبت به جمع‌آوری 275 هزار انشعاب غیرمجاز از روی شبکه برق انجام گرفته که این پروژه‌ها در قالب طرح‌های تعالی خدمت به‌صورت مستمر در حال انجام است.

وی در ادامه بیان‌كرد: یکی از مهمترین دستاوردهای اجرای این طرح ها تغییر شبکه برق از حالت سیمی به کابل‌های خودنگهدار بود که علاوه بر جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز از روی شبکه باعث تغییر چهره ظاهری شبکه برق و نیز کاهش تاثیر شرایط جوی بر شبکه برق شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق افزود: طی ماه‌های گذشته با اجرای عملیات گسترده تست کنتور و رصد تغییرات ناگهانی در مصارف بعضی از مشترکین پر مصرف و مراجعه مستقیم مامورین در محل و بازرسی فنی از تاسیسات و تجهیزات اندازه‌گیری، تعداد 59 مشترک متخلف سرقت‌کنندگان انرژی برق که اقدام به دست‌کاری تجهیرات اندازه‌گیری و استفاده غیر مجاز از شبکه برق نموده بودند با تلاش و پیگیری مستمر ماموران این شرکت، شناسایی و پس از معرفی به مراجع قضایی و صدور رای نهایی محکوم به پرداخت جزای نقدی تعيين شده، شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار