تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۱۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در بازدید مسئولان از روستاهای هندیجان ؛
طرح هادی روستای غرابی هندیجان بررسی شد
بخشدار مرکزی هندیجان گفت: طرح هادی روستای غرابی هندیجان نیاز به بررسی مجدد دارد.

صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور احمد جعفری‌نسب فرماندار هندیجان و حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی و خضعلی بخشدار مرکزی در محل دفتر فرماندار شهرستان هندیجان برگزار گردید مشکلات برق رسانی روستای غرابی مطرح و راه حل‌های موجود توسط مسئولان بررسی گردید.

برخی از اهالی این روستا با توجه به تصویب و ابلاغ طرح هادی روستای غرابی و استقبال مردم روستا جهت احیا و آبادانی آن منطقه خواستار پیگیری مسئولان شهرستان در جهت برق رسانی به آن روستا بودند که این مسئله در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه بهنام خضعلی بخشدار مرکزی خلاصه‌ای از وضعیت روستای غرابی را به استحضار مسئولان حاضر رساند و اظهار کرد: پس از تصویب طرح هادی در سال 91 تعداد زیادی از اهالی جهت ساخت و ساز اقدام به اخذ پروانه ساختمانی کردند که این روستا به جهت توسعه و عمران نیازمند توجه بیشتر است.

در ادامه  فرماندار شهرستان هندیجان اظهار کرد: در صورت افزایش سکنه و استقبال مردمی از آن منطقه و انجام ساخت و ساز توسط اهالی پیگیری‌های لازم در خصوص جذب اعتبارات لازم جهت روشنایی و برق دار کردن روستای غرابی به‌عمل خواهد آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار