تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۱۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت گرامی داشت مقام معلم برگزار شد ؛
برگزاری دومین دوره‌ مسابقات‌نقاشی درهفتگل
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفتگل با همکاری موسسه‌ «مناسب سازی راهبرد و تدبیر دسترسی خوزستان» دومین دوره‌ مسابقات نقاشی کودک و نوجوان را در این شهرستان برگزار کرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفتگل امروز اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفتگل با همکاری موسسه‌ «مناسب سازی راهبرد و تدبیر دسترسی خوزستان» دومین دوره‌ مسابقات نقاشی کودک و نوجوان را در این شهرستان برگزار کرد.

مریم مکوندی افزود: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت مقام والای معلم و همچنین فرهنگ سازی مناسبت‌های ملی با حضور دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مدرسه‌ی «پیامبر اعظم (ص)» شهرستان هفتگل در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقه که داوری آن را مربیان کانون بر عهده داشتند امیر محمد آرزومند، امیرحسین میر سالاری، علیرضا ممبینی، مهدی حسینی و حمزه شعیری به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفتگل در ادامه با اشاره به این که از سوی موسسه‌ «مناسب سازی راهبرد و تدبیر دسترسی خوزستان» جوایزی به برگزیدگان این مسابقه اهدا شد توضیح داد: این موسسه از N.G.O های فعال زیر نظر بهزیستی استان و از مجموعه های مردم نهاد می‌باشد.

کانون در 27 شهر استان خوزستان 52 مرکز ثابت و سیار دارد که بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را توسط مربیان کارآزموده خود برای کودکان و نوجوانان 7 تا 16 سال اجرا می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار