تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۱۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط اداره آموزش و پرورش خرمشهر ؛
برگزاری مراسم تقدیر از معلمان در خرمشهر
به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم، توسط اداره آموزش و پرورش خرمشهر مراسمی برای تقدیر از معلمان و مدیران برگزار شد.

 اداره آموزش و پرورش صبح امروز طی مراسمی به تقدیر از معلمان و مدیران خرمشهری پرداخت.

در این مراسم که در محل تالار شهید فهمیده خرمشهر برگزار شد، رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر، فرمانده سپاه خرمشهر، برخی مسئولان دولتی و جامعه فرهنگی خرمشهر حضور داشتند.

فرمانده سپاه خرمشهر در این مراسم به بالا بودن مقام معلم اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین معلم خدا بوده چرا که در قرآن خود را تزکیه دهنده و تربیت دهنده نامیده است.

عادل فرهانیان عنوان کرد: «معلمی شغلی خدایی است».

وی خاطرنشان کرد: تزکیه بر تعلیم مقدم‌تر بوده و ترکیب نام آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت ترکیبی اشتباه است و در واقع باید پرورش بر آموزش و تربیت بر تعلیم مقدم باشد.

فرمانده سپاه خرمشهر ادامه داد: معلمان باید زمینه تزکیه کودکان را به‌ویژه در مقطع ابتدایی فراهم سازند چرا که این آموزه‌ها در نهاد کودکان همچون طرحی بر سنگ نقش می‌بندد و ماندگار می‌شود و زمینه حضور نسلی وارسته در دانشگاه‌ها را فراهم می‌سازد.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: من از زحمات تمام شما همکاران که در طول سال تحصیلی تلاش‌های خوبی برای تعلیم دانش‌آموزان به کار بسته‌اید کمال تشکر را دارم.

مهدی رفیعی دهکردی ادامه داد: از همه شما می‌خواهم به اهمیت کار واقف بوده به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان همچون گذشته توجه داشته باشید.

در پایان این مراسم از زحمات برخی معلمان، مدیران و پرسنل ساعی در بخش آموزش تقدیر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار